آغاز پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده سهام بیمه اتکایی امین

مدیرعامل بیمه اتکایی امین از آغاز پذیره‌نویسی عمومی حق تقدم استفاده نشده سهام این شرکت خبر داد و گفت: عملکرد ۵ ماهه سال مالی جاری از تحقق افزون بر ۵۰ درصدی حق بیمه قبولی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی امین، سیدمصطفی کیایی با اشاره به پذیره نویسی عمومی سهام بیمه اتکایی امین اظهار داشت: در این مرحله، تعداد ۷۹,۰۱۹.۴۳۳ سهم ۱۰۰۰ ریالی استفاده نشده سهامداران برای پذیره نویسی عمومی، عرضه می شود.

مدیرعامل بیمه اتکایی امین در ادامه به تحقق حق بیمه قبولی این شرکت مطابق با صورتهای مالی پیش‌بینی شده اشاره و تصریح کرد: گزارشات حاکی از آن است که حق بیمه قبولی در ۵ ماهه سال مالی ۹۶ حدود ۲۰۰ میلیارد ریال محقق شده که این رقم، ۵۰ درصد رقم پیشبینی شده در بودجه سالیانه است.

وی بیان کرد: با وجود تصویب پرداخت سود نقدی ۲۰۰ ریالی به ازای هر سهم در مجمع عمومی سالیانه مورخ ۳۰ دی ماه ۹۵، قیمت سهم در بازار تغییر محسوسی نداشته و همچنان مورد استقبال فعالان بازار سرمایه است؛ همچنین پایین‌تر بودن نسبت قیمت به عایدی (P/E) این سهم در مقایسه با متوسط صنعت نشان از ارزنده بودن سهم برای سرمایه‌گذاری است.

کیایی تصریح کرد: علاوه بر این با مد نظر قرار دادن مدیریت صحیح ریسک و در نظر گرفتن بالاترین ذخایر فنی، سود عملیاتی شرکت در این مدت رشد قابل توجهی داشته است.

به گفته وی، در راستای حمایت از حقوق سهامداران با انتخاب بهترین گزینه‌های موجود برای سرمایه‌گذاری توانسته‌ایم در ۵ ماهه، بیش از نیمی از سود پیش‌بینی شده را محقق نماییم.

‌‌‌ مدیرعامل بیمه اتکایی امین به سهامداران این شرکت اطمینان داد که با ادامه روند فعلی، جای هیچ‌گونه نگرانی درباره تحقق سود هر سهم وجود نداشته و باید منتظر اخبار خوشی در شش ماهه و پایان سال مالی جاری باشند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −  44  =