برگزاری نخستین المپیاد برنامه نویسی درکشور / افراد با استعداد استخدام میشوند

اختصاصی پایگاه خبری بانکداری الکترونیک:

دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران از برگزاری المپیاد برنامه نویسی با حمایت بانک ملت( فین‌کاپ) خبر داد و گفت: این رویداد، در راستای حمایت از جوانان و شناسایی و کشف استعداد‌ها و نخبگان کشور در حوزه مالی برگزار می‌شود./ افراد با استعداد و با انگیزه همچنین تیم های منتخب شناسایی می شوند تا در صورت نیاز بتوانند جزءگزینه های انتخابی برای همکاری های آینده در صنعت مالی و بانکداری کشور باشند.

محمدصادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از برگزاری المپیاد برنامه نویسی با حمایت بانک ملت( فین‌کاپ) خبر داد و اظهار کرد: رویداد "فین‌کاپ" در قالب رقابت فردی و تیمی در اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد، در این رویداد افراد و تیم‌ها به سرویس‌های بانکی دسترسی کامل داشته و در محیط شبیه‌سازی شده بانکی می‌توانند رقابت نموده تا توانایی و مهارت خود را به چالش بکشند.
وی با تاکید براینکه در این رویداد 151 نفر در قالب فردی و تیمی ثبت نام کرده‌اند افزود: المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی با عنوان"فین کاپ" با جوایز ارزنده از سوی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی – وابسته به بانک ملت- برگزار می شود.
دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران، هدف از برگزاری این رویداد را استعدادیابی افراد در این عرصه عنوان کرد و اظهار داشت: هدف اصلی اعلام ورود شرکت و بانک ملت به این اکوسیستم به صورت Pro Active است و در نظر داریم بدون این‌که منتظر راهبردهای بازار باشیم تبدیل به بازیگران اصلی شویم و در بازار بهبود ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: پس از اتمام این المپیاد، جوایز نفیسی به سه تیم برنده تعلق خواهد گرفت و دو تیم اول و دوم در مرکز رشد مستقر خواهند شد تا بتوانند محصول چالش انتخابی را به محصول قابل عرضه در بازار تبدیل و این محصول یا خدمت را به سفارش بانک تولید کنند.
مالکی گفت: این المپیاد به همت شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی و با حمایت شرکت بهسازان ملت، گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت به پرداخت ملت، پژوهشکده فناوری اطلاعات، دانشکده تربیت مدرس و شرکت شتاب دهنده فارابی در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اسفندماه سال جاری برپا می شود.
گفتنی است، علاوه بر حمایت معنوی، حدود 60 میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است که جایزه تیم اول 25میلیون تومان، تیم دوم 15 میلیون تومان و تیم سوم 10 میلیون تومان خواهد بود همچنین 10 میلیون تومان جایزه برای ایده برتر در نظر گرفته شده است.
در عین حال در طول برگزاری المپیاد، غیر از تیمهای برنده، افراد با استعداد و با انگیزه همچنین تیم های منتخب شناسایی می شوند تا در صورت نیاز بتوانند جزءگزینه های انتخابی برای همکاری های آینده در صنعت مالی و بانکداری کشور باشند.
پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  5  =