عرضه رایگان نسخه اندرویدی یک بازی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی

با تلاش فناوران حوزه بازی‌های دیجیتالی نسخه اندرویدی بازی «سفر جنجالی» با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان عرضه‌کننده این بازی دیجیتالی ضمن اعلام خبر عرضه نسخه اندرویدی بازی دوبعدی و ارزشی «سفر جنجالی»، افزود: «سفر جنجالی» عنوان رسمی‌ترین بازی دیجیتالی تولیدشده به منظور معرفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک زندگی اسلامی ایرانی است که داستان آن در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد، تمدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آن‌ها دارای اماکن متعددی هستند و داستان پر مخاطره‌ای در آن روی می‌دهد.

وی گفت: این محصول ارزشی پس از انتشار نسخه رایانه‌ای آن در عید فطر امسال و با فاصله زمانی 6 ماه از تولید و استقبال مردمی نسخه‌ رایانه‌ای، تولید شده و نسخه نمایشی آن با 10 مرحله بازی به صورت کاملاً رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

داستانی بِنیسی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه نمایشی آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و با نصب آن در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند خود، از بازی لذت ببرند.

این فعال حوزه فناور با بیان اینکه «سفر جنجالی»، نخستین بازی تولیدی شرکت ما برای سیستم‌عامل اندروید است، گفت: این بازی در فروشگاه‌های عرضه نرم‌افزارهای موبایلی مانند کافه‌بازار، مایکت، ایران‌اپس و همچنین وبگاه این بازی عرضه شده است.

بر اساس این گزارش، بازی رایانه‌ای/اندرویدی «سفر جنجالی» با تلاش جمعی از اساتید و دانش‌آموختگان حوزه و دانشگاه در یک شرکت دانش‌بنیان تولید شده و توانسته ضمن نامزدی بهترین بازی اندرویدی ایران در دو جشنواره «بازی مردمی عمار» و «پویاگران انقلاب اسلامی»، به بخش داوری نهایی این جشنواره‌ها نیز راه پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  2