شبیه سازی سه بعدی در پرداخت های بانکی

مطالعه ای جدید از شرکت مستر کارت:

مشتریان بانک امروزه در عصری زندگی می کنند که نهایت امکانات و راحتی را در سیستم بانکداری تجربه می کنند و فرایند های بسیار پیچیده را با فشردن یک دکمه در در کسری از ثانیه انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در صنعت خدمات مالی، تحولات در فناوری پا را یک پله فراتر نهاده و این امکان را به افراد می دهد که پرداختهای خود را از آن هم راحت تر انجام دهندT یعنی فقط با تکان دادن سر!

بر اساس آخرین مطالعات در خصوص پرداختهای دیجیتال از شرکت مستر کارت، مشتریان علاقه بیشتری نسبت به فناوریهای جدید نشان میدهند که این موضوع میتواند خرید را سریعتر،‌ راحتتر و امنتر کند، این یافته ها از بررسی بیش از ۳ونیم میلیون مکالمه که از طریق بزرگترین فضاهای مجازی در بین افراد رد و بدل می شود بدست آمده است.

واقعیت مجازی سه بعدی توجه بسیاری از شرکتها را به خود جلب کرده تا به سمت این بروند که امکاناتی در اختیار مشتریان قرار دهند که مشتریان بتوانند تنها با اشاره سر خرید کنند.

استفاده از فناوری های پوشیدنی مانند عینک سه بعدی برای انجام پرداختها و خرید در فضای مجازی از یک فروشنده هوشمند دیجیتالی می تواند برای مشتریان حیرت انگیز و جذاب باشد.

مارسی کوهن،‌ معاون ارتباطات دیجیتال از شرکت مستر کارت گفت: تکنولوژ‌ی وعده یک زندگی کم خرج تر را به مردم می دهد. مطالعات امسال نشان می دهد که سطح علاقه مردم به خرید و پرداخت آنلاین بیشتری شده و چیزهایی که تنها چند سال پیش تخیلی به نظر می رسید امروز به طور روزمره مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

نتیجه قابل توجه دیگر از مسترکارت ها نشان می دهد که ۷۵ درصد از پرداخت ها در فضای مجازی توسط کیف پول دیجیتال صورت می پذیرد.

این نشان می دهد که کاربرانی که زمان زیادی را آنلاین به سر می برند علاقه زیادی به سرعت و راحتی پرداخت در فضای مجازی نشان می دهند.

با این حال پرداخت های سنتی مانند پول نقد همچنان نقش بسیار مهمی در سیستم مالی جهان بازی می کند بنابراین بانکها باید همچنان برای تمامی مشتریان حق انتخاب بگذارند.

مترجم: شکوفه برزگر ملکی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  12