بیمه “ما” بیست میلیارد ریال خسارت زیاندیدگان پلاسکو را پرداخت کرد

شرکت بیمه “ما” خسارت واحد های آسیب دیده در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را پرداخت کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این شرکت مبلغ حدود بیست  میلیارد ریال خسارت بیمه های آتش سوزی و  مهندسی واحدهای تولیدی و تجاری ساختمان پلاسکو  را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت به بیمه گذاران خود تقدیم کرد.

براساس این گزارش مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار و از جان گذشته کشور عزیزمان  را در این حادثه تسلیت گفت و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده این عزیزان مسئلت نمود .

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق اصلی ترین سیاست خود در خصوص مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان،  پس از بررسی و ارزیابی خسارت های وارد شده  در کمترین زمان ممکن خسارت زیان دیدگان را پرداخت کرد.

صفدری اشاره کرد: باید از این حادثه، آحاد جامعه و مدیران درس بگیرند و توجه به خرید بیمه نامه های مورد نیاز کسب و کار و زندگی روزانه سرلوحه کار همگان باشد و بدانیم که حادثه خبر نمی دهد و ریسک و خطر همواره همراه زندگی و فعالیت های اقتصادی خواهد بود و ابتیاع بیمه نامه ضروری است و دور کردن خطرات از زندگی و واگذاری آنان به شرکت های بیمه از دوراندیشی و تدبیر و درایت افراد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄    =  3