مهم‌ترین اصل، حمایت از بخش خصوصی است

محمد دامادی:

دامادی گفت: امید است که بتوان با همکاری و همدلی به توسعه بخش خصوصی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه دادمان، در مراسم اولین همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتر حوزه راه و شهرسازی(جایزه دادمان) ضمن خوش­ آمدگویی و تشکر از حضور مسئولین عالی رتبه و حضور گسترده مهندسین و متخصصان در این رویداد بزرگ مهندسی، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت.

دامادی رئیس شورای سیاست گذاری جایزه دادمان ضمن گرامی­داشت یاد شهید رحمان دادمان، خاطر نشان کردند که همایش تقدیر از چهره های برتر راه و شهرسازی که اولین دوره­ی آن به همت مرکز متخصصین راه و شهرسازی برگزار گردید، حرکتی تخصصی، توام با مسائل علمی است که با بهره‌مندی از استادان بزرگی که هر کدامشان وزنه‌های علمی کشورند برگزار می گردد و با همدلی و همراهی مسئولین وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و  بنیان چهره های ماندگار و مجمع کارآفرینی ایران رقم خورده است. ایشان خاطرنشان کردند که با شکل‌گیری دبیرخانه دائمی این همایش این برنامه در سال‌های آتی نیز تداوم خواهد داشت و از این رو باید قدردان زحمات وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونان ایشان بود .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران مهندسین را مظلوم‌ترین قشر جامعه دانست که هر شخص غیرمتخصصی به خودش حق دخالت در کار آن ها را می‌دهد و این نکته را بسیار حائز اهمیت دانست و برگزاری همایش‌هایی این‌چنینی و تخصصی را مشوق بخش خصوصی در مسیر توسعه کشور خواند و موفقیت و تعالی این بخش را سبب اعتلای کیفیت ساخت و ساز ارزیابی نمود.

محمد دامادی  همچنین اعلام داشت که امروزه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، تخصصی‌تر از پیش، فعالیت می‌کند و با همراهی و حمایت کمیسیون عمران مجلس، امید است که  بتوان با همکاری و همدلی به توسعه بخش خصوصی پرداخت. وی در پایان از خانواده بزرگوار شهید دادمان هم بابت حمایت هایی که از برگزاری این همایش نمودند تشکر و قدردانی نمود.

 

ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9