اعلام آمادگی بیمه اتکایی هند برای پوشش های مورد نیاز بازار ایران

در دیدار رئیس‌کل بیمه مرکزی صورت گرفت؛

رئیس بیمه اتکای GIC هند از اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با شرکت‌های ایرانی در ارایه پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز بازار بیمه ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بیمه مرکزی، در حاشیه جلسه هیئت مدیره بیمه اتکایی – آسیایی در بانکوک، دکترهمتی رئیس کل بیمه مرکزی با آلیس وایدیان(Alice Vaidyan)رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل GIC هند دیدار و در خصوص راههای توسعه همکاری بیمه ای دو کشور مذاکره کردند.

در این دیدار با توجه به نقش دو شرکت در حمایت از شرکت بیمه اتکایی-آسیایی، ضرورت پشتیبانی بیشتر دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.

 بنا بر این گزارش، رییس بیمه اتکایی GIC با اشاره به علاقمندی شرکت مذکور برای همکاری بیشتر در ارایه پوشش های مورد نیاز بازار بیمه ایران ابراز تمایل کرد از ایران دیدار و با مسولین صنعت بیمه ایران ملاقات کند.

در این دیدار دکتر همتی با اشاره به ضرورت کسب و کار متقابل دو کشور خواستار واگذاری بخشی از ریسکهای بازار هند به بیمه مرکزی شد و مقرر گردید، پی گیری لازم ازسوی رئیس GIC انجام گیرد.

شایان ذکر است شرکت GICهند بیمه اتکایی، صد درصد دولتی و بزرگترین شرکت اتکایی هند است که در کشورهای متعددی شعبه دارد وحجم حق بیمه آن در سال گذشته، به ۲/۸میلیارد دلار رسید و چهاردهمین بیمه اتکایی جهان است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18