استاندارد های بین المللی حسابداری در اولویت صنعت بانکداری

صالح آبادی :

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران تاکید کرد : استاندارد های بین المللی حسابداری در اولویت صنعت بانکداری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی صالح ابادی سخنران همایش تجاری ایران و اروپا درباره دستاوردهای این همایش اظهار داشت : آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری و آخرین روابط کارگزاری با اروپا، امکان خوبی است که در قالب این همایش فراهم خواهد شد.

صالح آبادیموضوعات مورد نظر این همایش را ناظر بر بررسی وضع صنعت بانکی کشورمان، استاندارد های بین المللی، راه اندازی شعب بانکهای ایرانی در اروپا و فعال کردن آن ها را از جمله دستاورد های این همایش دانست.

وی افزود: استاندارد های بین المللی حسابداری این روزها از مسائل مهم در صنعت بانکداری است که باید در صورت های مالی بانک های ایرانی پیاده سازی شود؛ همچنین دلایل معوقات بانکی و راهکار های کاهش آن مورد بحث قرار می گیرد.

صالح آبادی ادامه داد : تطبیق بانک ها با مقررات و مبارزه با پولشویی و نیز فرصت های سرمایه گذاری در ایران در قالب یک میزگرد به شرکت کنندگان اروپایی معرفی می شود. همچنین از سوی وزارت راه، نفت و شرکت نفت ایران در کارشناسانی در این میزگردها حضور دارند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات خاطرنشان کرد: در سایر میزگردها مقاماتی از سیستم بانکی آلمان حضور خواهند داشت که ضمن بیان دیدگاه های خود و با توجه به حجم مراوات با کشور های مختلف در نزدیک تر شدن دیگاه بانک های ایرانی و اروپایی کمک کننده است و فرصت های سرمایه گذاری در ایران را معرفی می کند.

صالح آبادی گفت : هم اینک ارتباط ایران با چند بانک اروپایی برقرار شده است و انتظار داریم بانک های بزرگ تر اروپایی که در گذشته نیز با ایران کار می کردند، وارد این ارتباط بانکی شوند. این ارتباطات کمک می کند در آینده روابط کارگزاری بیشتری با بانک های اروپایی برقرار کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  21