رونمایی از اپلیکیشن خودپرداز یاب

اختصاصی

شرکت لینک اعلام کرد به تازگی اپلیکیشنی برای یافتن نزدیک ترین خودپردازهای موجود در کشور انگلستان به صورت رایگان به بازار ارائه کرده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت لینک اعلام کرد به تازگی اپلیکیشنی برای یافتن نزدیک ترین خودپردازهای موجود در کشور انگلستان به صورت رایگان به بازار ارائه کرده است.
این اپلیکیشن به پایگاه داده اصلی هر ۷ هزار خودپرداز موجود در انگلستان متصل است، یک مرکز خیریه پشتیبان مالی طراحی این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن در اصل برای افراد نابینا طراحی شده که بتوانند نزدیک ترین خودپرداز را به راحتی پیدا کنند.
اپلیکیشن فوق همچنین دارای سیستم فیلتر اطلاعات است برای مثال می تواند خودپردازهایی را که دارای سیستم صوتی هستند و یا وابسته به نهاد خاصی هستند، به افراد نابینا معرفی کند. در این اپلیکیشن مقالات آموزشی در رابطه با نحوه حفظ امنیت بیشتر هنگام استفاده از خودپردازها نیز درج شده که کاربران می توانند از آنها بهره ببرند. از دیگر ویژگیهای این اپلیکیشن می توان کاربری راحت برای افراد نابینا با استفاده از فناوری صوتی، توصیه های امنیتی برای حفاظت از رمز ورود، سیستم هشدار که به هنگام نزدیک شدن به نزدیک ترین خودپرداز هنگام نیاز به وجه نقد و ارائه پیشنهادات و انتقادات را نام برد.
سازنده این اپلیکیشن گفت از آنجا که وجه نقد همچنان جذابترین نوع پرداخت در بسیاری از موقعیت ها است،‌ این اپلیکیشن جدید و مجانی می تواند کار یافتن خودپرداز را برای افراد آسیب پذیر جامعه سریعتر و راحت تر کند کند و به آنها در دریافت وجه نقد با خیال راحت و امنیت بالا کمک کند.
مدیر خیریه پشتیبانی کننده از این اپلیکیشن ابراز امیدواری کرد که در آینده سازمان های بیشتری به فکر راحت تر کردن استفاده افراد کم توان جامعه از امکانات رفاهی است.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4