نسخه هک شده سیستم عامل جدید آی او اس سه ماه دیگر از راه می‌رسد

ظاهرا اپل هرگز نخواهد توانست سیستم عاملی غیرقابل هک شدن برای گوشی های آیفون تولید کند، زیرا محققان از شکست قفل iOS 10.3.1 تا سه ماه دیگر خبر داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اینوستور پلیس، نسخه های قفل شکسته یا جیلبرک شده iOS محدودیت های نسخه اصلی را ندارند و می توان به راحتی انواع برنامه ها را بر روی آنها نصب کرد. همچنین استفاده از گوشی های مجهز به iOS قفل شکسته در تمامی شبکه های اپراتوری و بدون محدودیت ممکن است.

یک محقق امنیتی به نام آدام دانفلد وعده داده که در تابستان امسال کاربران علاقمند می توانند به نسخه قفل شکسته iOS 10.3.1 دسترسی یابند.

باید توجه داشته باشید اگر سیستم عامل یاد شده را به روز کرده و به نسخه iOS 10.3.2 مهاجرت کرده باشید و بخواهید به نسخه قدیمی تر مهاجرت کنید، ممکن است چنین کاری ممکن نباشد ولی راهنمایی برای این کار منتشر شده که از آدرس http://www.valuewalk.com/2016/09/how-to-downgrade-ios-10-to-ios-9-3-5 در دسترس است.

هنوز مشخص نیست آیا تمامی مدل های جدید آیفون قابلیت نصب قفل شکسته سیستم عامل iOS 10.3.1 را دارند یا قابلیت مذکور محدود به برخی مدل های خاص این گوشی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  32