خبرگزاری رسمی قطر هک شد

در بیانیه ای در توئیتر مطرح شد؛

قطر اعلام کرد خبرگزاری رسمی این کشور هک شده و بیانیه هایی نادرست منتسب به امیر این کشور در آن قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قطر روز چهارشنبه اعلام کرد خبرگزاری رسمی این کشور هک شده و بیانیه هایی نادرست منتسب به امیر این کشور در آن قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری رویترز از قاهره، در بیانیه ای که در صفحه توئیتری خبرگزاری رسمی قطر منتشر شده از رسانه ها درخواست شده است اظهاراتی را که پیشتر در این خبرگزاری آمده است استفاده نکنند.
در یکی از این بیانیه ها به اظهارات شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر درباره روابط کشورش با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ایران در میان دیگر موضوعات اشاره شده است.
قطر اعلام کرد درحال تحقیق درباره این حادثه است و هر چیزی که در این خبرگزاری منتشر شده کاملا نادرست است.­

مهمترین عناوینی که از این خبرگزاری از ساعاتی پیش منتشر شده به شرح ذیل است..

شبکه خبری العربیه به نقل از خبرگزاری قطر اعلام کرد: شیخ تمیم امیر قطر از بحران در رابطه با دولت ترامپ پرده برداشت.

امیر قطر در بیاناتی تصریح کرد هیچ حکمتی در دشمنی با ایران وجود ندارد چرا که ایران نیرویی (کشوری) اسلامی است.

به گزارش شبکه خبری الاخباریه، امیر قطر در بیاناتی درباره هرگونه اهانت به کشورش هشدار داد و مرتبط دانستن کشورش با تروریسم را محکوم کرد.
به گزارش شبکه خبری الجزیره مباشر ، امیر قطر در بیاناتی تصریح کرد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نماینده قانونی مردم فلسطین است.

مدیر کل خبرگزاری قطر، صحبت‌های منتسب به امیر این کشور را تکذیب کرد
پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرگزاری قطر اعلام کرد، پایگاه این خبرگزاری هک شده است و اظهارات منتسب به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، که در این خبرگزاری منتشر شده است، صحت ندارد. خبرگزاری قطر پیشتر نیز اعلام کرده بود، صفحه توییتر آن هک شده است. این خبرگزاری از رسانه ها خواسته است به اظهاراتی که به دروغ به امیر قطر نسبت داده شده است، توجه نکنند.
شیخ سیف بن احمد آل ثانی، رئیس دفتر روابط عمومی دولت قطر نیز با تکذیب صحبت های منتسب به امیر این کشور گفت طرف های ذیربط تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اند و هرکس که این عمل «زشت» را مرتکب شده باشد، بازخواست می‌شود.
از سوی دیگر، یوسف ابراهیم المالکی، مدیر کل خبرگزاری قطر، در تماس با الجزیره گفت امیر قطر در جشن فارغ التحصیلی سخنرانی نکرده است.
وی افزود: باعث تعجب است که با وجود صدور بیانیه دولتی و تکذیب صحبت های منتسب به امیر قطر، بسیاری از رسانه ها این خبر را منتشر کرده اند.
بنا به اعلام پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، عبدالله العذبه، سردبیر روزنامه قطری العرب نیز، از اصرار برخی رسانه ها بر انتشار اخبار دورغ به منظور ایجاد فتنه بین کشورهای منطقه تعجب کرد.

از صحت و سقم اخبار منتشره اطلاعاتی در دست نیست..

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  8