عزم جدی دولت برای رونق بازار مسکن

سخنگوی دولت خبر داد

سخنگوی دولت در خصوص برنامه های دولت برای رونق بازار مسکن گفت: دولت سیاست خروج غیرتورمی بخش مسکن از رکود را پیگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدباقر نوبخت با تاکید بر پیگیری سیاست خروج غیرتورمی بخش مسکن ار رکود توسط دولت، افزود: گرانی کاذب، نسخه خوبی برای رونق بازار مسکن نیست.
سخنگوی دولت در خصوص برنامه های دولت برای رونق بازار مسکن گفت: دولت سیاست خروج غیرتورمی بخش مسکن از رکود را پیگیری می‌کند.
نوبخت در خصوص برنامه های دولت برای خروج بخش مسکن از رکود به خانه ملت گفت: به طور طبیعی رونق بازار مسکن با گرانی کاذب به دست نمی آید.
رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: به طور مثال اگر میزان وام مسکن حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش یابد اما تدابیری برای کنترل بازار مسکن اتخاذ نشود به نحوی که مردم مجبور شوند ۵۰ میلیون بابت گرانی کاذب و جدید مسکن پرداخت کنند، عملا افزایش وام مسکن ارزشی ندارد و تنها باعث می شود به اقشار کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن فشار اقتصادی بیشتری وارد شود.
نوبخت افزود: نیاز جمعیت جوان کشور به مسکن این ضرورت را ایجاب می کند برنامه ها برای خانه دار شدن مردم و رونق بازار مسکن به نحوی اجرایی شود که مردم پولی بابت افزایش کاذب قیمت مسکن پرداخت نکنند و در بازار عرضه و تقاضای متعادل باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  18