قیمت اینترنت باید کاهش یابد

دبیر هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه باید قیمت اینترنت کاهش یابد، گفت: ضرورت دارد تا مهلت استفاده از حجم اینترنت نیز افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تخلف مخابرات و اپراتورها در حجم فروشی اینترنت به مردم گفت: انتظار ما از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیر مجموعه های این وزارتخانه این است که در فروش اینترنت به مردم به نحوی عمل کنند تا شائبه کسب درآمد بدون خدمات دهی مناسب، پیش نیاید.

وی با اشاره به گرانی اینترنت در ایران افزود: حجم فروشی اینترنت در دیگر کشورها وجود دارد اما نه به اندازه قیمت ایران.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینترنت در کشورهای دیگر ارزان‌تر از قیمت ایران است، افزود: اینترنت باید بر اساس نیاز استفاده شود و قیمت آن هم مناسب باشد.

رنجبرزاده گفت: توصیه ما این است که مسئولین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهلت استفاده از حجم اینترنت را افزایش دهند. همچنین با کاهش قیمت، خدمات مناسب به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اینترنت در داخل کشور نباید به نسبت به کشورهای دیگر اختلاف قیمت زیادی داشته باشد، تصریح کرد: مسئولین باید برنامه ریزی کنند تا با کاهش هزینه های اینترنت، در جهت استفاده درست از آن حرکت کنند.

به گفته دبیر هیئت رئیسه مجلس باید جلوی استفاده های نامطلوب و غیر صحیح از اینترنت گرفته شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1