گوگل برای شما شغل پیدا می کند

گوگل با استفاده از هوش مصنوعی ویژگی جدید کاریابی را برای کاربران خود عرضه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تک کرانچ، گوگل تصمیم دارد با استفاده از هوش مصنوعی کاریابی را آسانتر کند. در همین راستا این شرکت، ویژگی جدیدی برای جستجوی مشاغل ایجاد کرده است. با کمک این خدمت کاربر می تواند نتایج جستجوی خود را در بوردهای بزرگ آنلاین مانند لینکداین، مانستر، WayUp, DirectEmployers و CareerBuilder مشاهده کند. ایده اصلی ارائه این خدمت ایجاد راهی آسان برای افراد جویای کار است.

ویژگی جدید اکنون به زبان انگلیسی در نسخه دسک تاپ و موبایل فعال است. کاربر برای استفاده از آن کافی است عبارت «مشاغل نزدیک من» یا مشابه آن را به زبان انگلیسی تایپ کند. پس از آن فرد می تواند با اضافه کردن  عبارت تمام وقت یا نیمه وقت به یافتن شغل مورد نظر خود نزدیکتر شود. همچنین کاربر در این خدمت می تواند مشاغل را برحسب صنایع، موقعیت مکانی، چه زمانی آگهی مشاغل ارائه شده اند و کارفرما فیلتر کنند.

نیک زارکارسک مدیر محصول در این پروژه می گوید: شغل یابی کارآسانی است. هر فردی ترجیحات خاص خود را دارد.

درهمین راستا گوگل برای ایجاد فهرستی خاص و پیچیده نخست باید تمام فهرست های تکراری کارفرمایان را از صفحات شغل یابی پاک کند. سپس با استفاده از الگوریتم های ماشین یادگیری موارد باقیمانده را برای کاربر بررسی و دسته بندی می کند.

 

مهر

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  58  =  67