گوشی جدید با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی

اختصاصی / گزیده ای از اخبار فناوری

برای شروع این هفته، گزیده اخبار تکنولوژی از خبرگزاری های معتبر در سراسر جهان که شما علاقمند به دانستن آنها هستید را انتخاب کردیم که در ادامه مطلب مطالعه می فرمایید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برای شروع این هفته، گزیده اخبار تکنولوژی از خبرگزاری های معتبر در سراسر جهان که شما علاقمند به دانستن آنها هستید را انتخاب کردیم که در ادامه مطلب مطالعه می فرمایید

  • هکر ها در تلاش هستند تا از طریق حملات فیشینگ به نیروگاهها ایالات متحده از جمله نیروگاه برق هسته ای به این نیروگاهها صدمه بزنند. به گفته نیویورک تایمز، هکرها با ارسال شناسه های جعلی سعی در ارسال پیام های مخرب نمودند ولی شواهدی مبنی بر موفقیت و یا عدم موفقیت آنها وجود ندارد.
  • با حذف 10 درصد از مشاغل مربوط به فروش مستقیم در مایکروسافت، هزاران نفر بی کار شدند. افراد بیکار شده در حدود 5000 نفر هستند که تعدیل آنها از روز پنج شنبه آغاز شده است.
  • شرکت کوالکام، در تلاش است از فروش برخی از آیفون ها و آیپد های اپل در ایالات متحده جلوگیری کند. این شرکت مدعی است که شکایاتی از سوی مصرف کنندگان این دستگاه به دادگاه شده است.
  • نوکیا در نظر دارد گوشی های هوشمند با دوربین های با کیفیت فوق العاده بالا تولید کند. این کار با همکاری شرکت فناوری دوربین عکاسی زایس صورت خواهد گرفت. همکاری قبلی نوکیا با این شرکت منجر به تولید نوکیا 808 با دوربین 41 مگاپیکسلی بود.
  • نقشه گوگل، امکانات جدیدی را برای افراد ناتوان فراهم می آورد، قرار است در این نقشه، مکانهایی که برای عبور و مرور صندلی چرخدار مناسب هستند علامت گذاری شوند. افراد می توانند این مکانها را شناسایی و علامت گذاری کنند.
  • شرکت اوبر، بلاخره پس از سالها مقاومت به رانندگانش اجازه داد تا در 100 شهر ایالات متحده آمریکا از جمله نیویورک، سان فرانسیسکو و لس آنجلس برای ایاب و ذهاب مسافرین فعالیت کنند.
  • شرکت تولید کننده دوربین حرفه ای RED که تولید کننده دوربین های فیلم برداری حرفه ای است، گوشی های هوشمندی به نام هیدوژن 1 تولید کرده است که قابلیت پخش فیلم سه بعدی بدون نیاز به عینک را دارد.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع Business Insider UK

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  3