روش جدید پرداخت در جشنواره ها

اختصاصی

شرکت ایرلندی فستی، با ترکیب دو فناوری پیشرفته در فین تک یعنی فناوری رمز نگاری ارز و ابزارهای پوشیدنی، دستبندی را تولید کرد که شرکت کنندگان در جشنواره بتوانند به راحتی پرداخت های بدون تماس را با آن انجام دهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت ایرلندی فستی، با ترکیب دو فناوری پیشرفته در فین تک یعنی فناوری رمز نگاری ارز و ابزارهای پوشیدنی، دستبندی را تولید کرد که شرکت کنندگان در جشنواره بتوانند به راحتی پرداخت های بدون تماس را با آن انجام دهند.

کاربران ازطریق دستبند خود می توانند در پایانه های پوز خرید نوشیدنی و غذا را انجام دهند. این دستبندها مستقیما به حساب بانکی مشتریان متصل است بنابراین تعاملات در چند ثانیه انجام می شوند. فروشندگان نیز می توانند بلافاصله پول دریافتی از مشتری را نقد کنند. فستی اعلام کرد این نوع پرداخت برای جشنواره ها و مکانهایی که با ازدحام جمعیت روبه روست بسیار ایده آل است و مشتریان دیگر نیاز به پرداخت هزینه برداشت پول از خودپردازها ندارند.

این روش برای فروشندگان هم مناسب است زیرا ضمن صرفه جویی در وقت، پول مستقیما به حساب آنها واریز می شود و بانک نیز برای استفاده از این امکانات پولی از آنها دریافت نمی کند.

پایان پیام

منبع finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −    =  16