واکنش وکیل «بابک زنجانی» به اظهارات وکیل شرکت نفت

وکیل‌ مدافع بابک زنجانی اظهارات مطروحه از سوی وکیل مدافع شرکت نفت مبنی بر پیغام زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر را خلاف واقع دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رسول کوهپایه‌زاده با اشاره به ادعای مطروحه از سوی وکیل شرکت نفت مبنی بر پیغام زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر، اظهار کرد: موکلم در تاریخ 18 فروردین سال 95 طی وکالت‌نامه رسمی، تمام اختیارات خود را در راستای پیگیری موضوع، طرح شکایت و نهایتا استرداد وجوه حاصل از فروش شرکت هواپیمایی مذکور به شرکت ملی نفت ایران تفویض کرده است؛ در واقع سردفتر دفترخانه 518 تهران در زندان اوین حضور می‌یابد و آقای زنجانی داوطلبانه این وکالت نامه را تفویض می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اینکه ادعا شده موکلم پیغام داده همکاری لازم نشود، کاملا خلاف واقع است.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: با این ادعای وکیل شرکت نفت در اصل نهادهای امنیتی زیر سوال می‌روند؛ چطور موکلم از داخل زندان می‌تواند پیغامی را به خارج از زندان مبنی بر همکاری یا عدم همکاری بدهد. ضمن اینکه زنجانی به خوبی واقف است اگر این اموال فروخته شود از میزان بدهی‌اش کم می شود.

وی گفت: اظهارنظرهای نه چندان دقیق و صحیح که مستند به هیچ دلیل و سند و مدرکی نیست، هیچ کمکی به استیفای حقوق بیت المال نمی‌کند. اینکه آنها همکاری نمی کنند یا سند و مدارک لازم را نمی‌دهند، کاملاً قابل فهم است زیرا می خواهند در این قضیه ذی نفع باشند و بر این اموال تعرض کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =