بانک مرکزی می خواهد مفهوم «بانک» را آموزش دهد/آیا بانک مرکزی داریم؟

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با حمایت بانک مرکزی نشست آموزشی را روز سهه شنبه هفته جاری با عنوان «بانک چیست» برگزار می‌کند./نکته در این است که اگر در کشور بانک نداریم آیا بانک مرکزی هم نداریم؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، موسسه عالی آموزش بانکداری ایران زیر نظر بانک مرکزی در حالی نشستی تحت عنوان «بانک چیست؟» را روز سه شنبه، 14 شهریور از ساعت 9 الی 12 برگزار می‌کند.که بیش از صد سال از تاسیس بانک در کشور می گذرد. همچنین از ابلاغ قانون بانکداری بدون ربا نیز حدود 34 سال می گذرد اما اخیرا بانک مرکزی برنامه ای را ترتیب داده تا مفهوم بانک مجددا تعریف شود. پویا ناظران مدرس این نشست معتقد است موسساتی که اکنون در کشور با نام بانک فعالیت می کنند بانک محسوب نمی شوند بلکه نهادهای مالی هستند که برخی از فعالیت هایشان شبیه بانک است.

حضور در این نشست برای کسانی که هنوز فکر میکنند در کشور بانک وجود دارد در این جلسه می تواند بسیار مفید باشد. نکته در این است که اگر در کشور بانک نداریم آیا بانک مرکزی هم نداریم؟

لازم به ذکر است که دکتر پویا ناظران، اقتصاددان جوان  و خوشفکری است که در یکی از موسسات رتبه‌بندی اعتباری بین‌المللی شاغل است و  در این نشست به بررسی ابعاد مختلف نظام بانکداری در ایران و معضلات و موانع موجود بر سر راه آن می‌پردازد.
 
گفتنی است، ثبت‌نام برای تمامی افراد علاقه‌مند به منظور حضور در جلسه الزامی است و به دلیل ظرفیت محدود این نشست علاقه‌مندان می‌بایست تا پایان روز اداری دوشنبه 13 شهریور در این نشست ثبت‌نام کرده و نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را برای به آدرس ایمیل  short-term@ibi.ac.irارسال کنند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند 27892423 و 27892458تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  29