وزیر ارتباطات خواستار پیگیری علت تنزل کارایی دو شرکت مخابراتی داخلی شد

وزیر ارتباطات در راستای حمایت از تولیدات بومی، طی نامه‌ای پیگیری علت تنزل کارایی دو شرکت مخابراتی و ارائه پیشنهاد جهت برون‌رفت از وضع موجود را به دکتر علی اصغر عمیدیان واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات در راستای حمایت از تولیدات بومی، طی نامه‌ای پیگیری علت تنزل کارایی دو شرکت مخابراتی و ارائه پیشنهاد جهت برون‌رفت از وضع موجود را به دکتر علی اصغر عمیدیان واگذار کرد.

 

محمدرضا فرنقی‌زاد، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های کارخانجات مخابراتی ایران و صنایع مخابراتی راه دور ایران، دو شرکت با سابقه طولانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و به نوعی نماد برخورداری از تولیدات داخلی محسوب می‌شوند، اما در شرایط فعلی شاهد تحلیل و تنزل کارایی آنها بوده‌ایم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌پیگیری جدی این مهم را در دستور کار قرارداده است.

 

 وی اظهار کرد: به این منظور وزیر ارتباطات طی نامه‌ای به علی‌اصغر عمیدیان که سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را داراست، پیگیری این موضوع را واگذار کرده است. در بخشی از نامه مذکور آمده است: انتظار می رود در جهت برون‌رفت از وضعیت موجود و احیای این شرکت‌ها، جنابعالی با استفاده از امکانات و نیروهای متخصص، ضمن بررسی علت عدم پیشرفت سال‌های اخیر، پیشنهادات لازم را برای برون‌رفت از وضعیت فعلی، ارایه کنید.

 

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10