رونمایی از سه خدمت جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران و کارشناسان انفورماتیک، 3 خدمت جدید بانک سینا در حوزه فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایجاد زمینه های بانکداری آسان، تسهیل در انجام خدمات بانکی و دسترسی طیف بیشتری از هموطنان به این خدمات، سه محصول جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک شامل همراه بانک نسخه IOS، کد بانک و سامانه رمز یک بار مصرف (OTP) به بهره برداری رسید.

 بر اساس این گزارش، پس از انتشار نسخه جدید همراه بانک سینا ویژه گوشی های اندرویدی، نسخه IOS همراه بانک سینا با قابلیت های بیشتر و جلوه های گرافیکی جذابتر برای دارندگان کارت های شتابی و دارندگان سپرده در بانک سینا ارائه شد.

 

در این نسخه از همراه بانک سینا، کاربری نرم افزار جهت مشتریان بسیار آسان تر و دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار نیز برای انجام بهینه خدمات مورد نیاز فراهم شده است.
 همچنین در این مراسم از سامانه کدبانک سینا رونمایی شد. با نصب این سامانه بر روی گوشی تلفن همراه که بر بستر SMS تهیه شده، کاربر می تواند تغییرات مانده حساب همراه در طی روز را به صورت online دریافت کند و علاوه بر برخورداری از مزایایی همچون سرعت و دقت بالا در ارائه اطلاعات، اشغال نبودن خط ارتباطی و پاسخگویی به صورت شبانه روزی، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان نیز می شود. این دو سامانه از طریق وبسایت بانک سینا به نشانی www.sinabank.ir قابل دریافت است.

 

سامانه صدور رمز یکبار مصرف اینترنت بانک نیز از جمله دیگر خدمات جدید بانک سینا است که در راستای اهمیت سیاست‌های امنیتی بیشتر جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و با استفاده از بستر موجود و امن USSD، به بهره برداری رسیده است. مزایای این سامانه اطمینان و امنیت بالا، عدم نگرانی جهت مفقودی تلفن همراه، عدم نگرانی جهت معیوب‌شدن دستگاه و عدم حمل دستگاه اضافی است. با شماره گیری #5*727* امکان استفاده از این سامانه فراهم است.

 

گفتنی است بانک سینا اقدامات مناسبی را در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و گسترش فرهنگ استفاده از این خدمات صورت داده است به طوری که اکنون بیش از 95 درصد اسناد بانکی در بانک سینا به صورت مکانیزه صادر می شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  6  =