بانک ملی در ۸۹ سالگی برخوردار از پیشرو ترین امکانات بانکی

بانک ملی ایران تحقق آرزوی دیرینه ایرانیان برای داشتن بانکی ملی و وطنی است.ابتدا زمزمه تشکیل این بانک توسط حاج امین الضرب،تاجر پیشرو عصر ناصری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی،با شروع انقلاب مشروطه مبارزان دل خسته از عملکرد بانک انگلیسی شاهی در ایران،علم تاسیس بانک ملی ایران را بر سر دست گرفتند که در این میان باید از تجاری چون ارباب جمشید و معین التجار نام برد. با تشکیل مجلس شورای ملی، استقلال از بانک های خارجی در دستور کار قرار گرفت و با استقبال گسترده آحاد مردم رو به رو شد، چنانکه تجار ایرانی و پارسیان مقیم هند به میدان آمدند و حتی زنان خانه دار النگوها و جواهرات خود را برای تامین سرمایه این بانک فروختند. این پیشینه تاریخی،سرمایه ای بزرگ برای این بانک محسوب می شود.

 

این بانک همواره در عرصه های مختلف اقتصادی کشور حضور داشته است.در سال های بعد از جنگ، بانک ملی ایران نقش مهمی در بازسازی آثار بر جا مانده از ویرانی ها بر عهده گرفت و با ارائه تسهیلات و پشتیبانی مالی توانست در بازسازی اقتصادی کشور،کمک شایانی را ارائه دهد.

 

اعتقاد و باور بانک ملی ایران به حمایت از توسعه اقتصادی موجب شده است تا دوشادوش سایر بخش های کشور برای آبادانی ایران عزیز گام بردارد.

 

بسیاری از پروژه های بزرگ اقتصادی ،دانشگاهی و فرهنگی با تسهیلات بانک ملی ایران ساخته شده اند.

 

 همچنین برخوردار بودن از روابط کارگزاری گسترده در سطح جهان این امکان را فراهم آورده است که بانک ملی ایران به عنوان پشتیبان اصلی بخش صادرات و واردات کشور عمل کند و زمینه ساز ورود سرمایه های خارجی به کشور باشد.

 

علاوه بر این بانک ملی ایران با اعتقاد به نقش حمایت های اجتماعی خود تلاش کرده است تا امکانات خود را برای حمایت از فرهنگ،هنر،آموزش ،بهداشت و…اختصاص دهد.در این راستا این بانک حامی دانشگاهیان و فرهنگ دوستان بوده و حمایت های شایانی را از آن ها به عمل آورده است.همچنین حمایت از محرومین و اقشار آسیب پذیر از اصول خدشه ناپذیر این بانک در همه ادوار بوده است.

 

یکی از برنامه های راهبردی بانک ملی ایران حمایت از بخش تولید و اشتغال است.در این راستا، این بانک با ارائه تسهیلات گسترده به بخش تولید و متناسب با اهداف دولت محترم توانسته است بخش های مهم تولید کشور از صنایع بزرگ تا کوچک و متوسط را پشتیبانی کند.

 

بانک ملی ایران از پیشرو ترین امکانات بانکی برخوردار است و توانسته همراستا با بانکداری نوین جهانی،جدیدترین محصولات و خدمات بانکی را با استفاده از امکانات فضای مجازی و اینترنتی به مشتریان خود ارائه دهد.

 

20 شهریور ماه، سالروز تاسیس این بانک که از افتخارات کشور است،بر عموم هموطنان و ملت فهیم ایران مبارک باد.

*روابط عمومی بانک ملی ایران*

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  13