همراه بانک‌ پاسارگاد (موبایل‌بانک) ارتقاء یافت

بانک پاسارگاد خدمت همراه‌بانک (موبایل بانک) را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود ارائه می‌دهد. مشتریان گرامی با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه می‌توانند در تمام مدت شبانه‌روز از خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در سامانه همراه‌بانک پاسارگاد، خدمات سپرده شامل مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها ( موجودی، شماره شبا و…)، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره‌ای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده ارایه می‌شوند. همچنین در بخش خدمات کارت خدماتی همچون مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت‌های بانک‌پاسارگاد)، انتقال وجه کارت به کارت (کارت‌های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید و آی او اس)، خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا)، مسدود کردن کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد)، دریافت سه گردش آخر کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد) و امکان دریافت موجودی کارت ارایه می‌شود. دریافت خدمات تسهیلات نیز در این سامانه امکان‌پذیر است. این خدمات شامل مشاهده فهرست و جزئیات تسهیلات آنها و پرداخت قسط هستند.

 

امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام‌شده از طریق گوشی تلفن‌همراه شامل انتقال وجه(سپرده)، پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا و انتقال وجه(کارت) نیز در این سامانه امکان‌پذیر است.

 

علاوه بر موارد یاد شده، این سامانه امکانات دیگری نیز دارد که در جهت تسریع در انجام امور بانکی مشتریان در نظر گرفته شده‌است. این موارد عبارتند از ورود با اثر انگشت برای دستگاه‌هایی که قابلیت‌های سخت‌افزاری و امنیتی مورد نیاز را دارند و نسخه اندروید آنها در هنگام خرید حداقل 6 است، دریافت فایل گردش سپرده، امکان جستجو در قسمت پیگیری، جستجو و مسیریابی شعبه‌های بانک، امکان جستجو در کارت‌ها و سپرده‌ها، نمایش نمودار تجمیعی گردش سپرده، دریافت رمز یکبار مصرف و امکان ورود با اثر انگشت.

 

ورود به سامانه همراه بانک‌پاسارگاد و بهره‌مندی از خدمات آن، با نام کاربری و رمز عبور امکان‌پذیر است. مشتریان گرامی می‌توانند جهت دریافت رمز به نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد مراجعه کنند. سپس نرم‌افزار همراه بانک را از لینکی که در سایت بانک قرار داده شده‌است، دانلود و پس از انتقال به گوشی تلفن همراه نصب کنند. پس از نصب، نرم افزار مربوطه را اجرا کرده و نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را برای ورود به سامانه در محل‌های مربوطه وارد کنند.

 

لازم به ذکر است در صورتیکه تلفن‌همراه مشتریان مجهز به نرم‌افزار خواندن بارکدهای دو بعدی (QR) بوده و به اینترنت متصل باشد، می‌توانند بدون نیاز به اتصال کابل تلفن همراه به رایانه مستقیماً از طریق گوشی خود با اسکن بارکد مورد نظر از روی صفحه مانیتور، فایل نرم‌افزار موبایل بانک را بر روی گوشی دانلود کنند. این روش با توجه به افزایش روزافزون استفاده از این نوع بارکدها تنها جهت سهولت دریافت نرم‌افزار بوده و درصورت عدم دسترسی به نرم افزار اشاره شده، می‌توانند از طریق اتصال کابل تلفن همراه خود به رایانه برنامه پرداخت همراه را از طریق لینک‌های موجود در سایت بانک‌پاسارگاد دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.

 

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند جهت آشنایی با خدمات همراه بانک‌پاسارگاد و همچنین نکات امنیتی نرم افزارهای همراه بانک و پرداخت همراه به سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48