۲۹ استارتاپ ایرانی در جیتکس ۲۰۱۷

نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دوبی با حضور پاویون جمهوری اسلامی ایران در سالن پاویون‌ها و ۲۹ استارتاپ ایرانی در بخش startup movement برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در سی‌وهفتمین نمایشگاه جیتکس دوبی که از ۱۶ تا ۲۰ مهر با حضور ۴۷۰۰ مشارکت‌کننده از ۱۰۰ کشور جهان در فضای مفید بیش از ۹۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود، پاویون جمهوری اسلامی ایران با متراژ ۱۲۶ مترمربع در سالن پاویون‌ها برپا شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق نوآوری و شکوفائی، ۱۲ شرکت ایرانی در این پاویون حضور خواهند داشت.

همچنین ۲۹ استارتاپ ایرانی در بخش startup movement نمایشگاه شرکت خواهند کرد که حضور ۱۲ استارتاپ با حمایت اتاق بازرگانی تهران، ۶ استارتاپ با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان و ۱۰ استارتاپ با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صورت گرفته و یک استارتاپ نیز به صورت مستقل حضور خواهد داشت.

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تشکل‌های وابسته، برای سومین سال پیاپی پاویون جمهوری اسلامی ایران را در کنار پاویون کشورهای صاحب‌نام صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان در سی‌وهفتمین نمایشگاه جیتکس دوبی برپا و علاوه بر اعزام هیات تجاری و برقراری ملاقات های تجاری، نسبت به برگزاری نشست فعالان صنعت ICT ایران و جهان در جیتکس، اقدام می‌کند.

این اتحادیه در راستای اهداف توسعه‌ای کشور با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دست‌اندرکاران بخش دولتی و با اجرای شرکت همایش گستران ایماژ برای سومین سال پیاپی، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در کنار پاویون کشورهای صاحب نام صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان در سی‌وهفتمین نمایشگاه جیتکس دوبی برپا می‌کند.

به دنبال استقبال دست‌اندرکاران صنعت فاوای ایران از اعزام هیات تجاری به سی‌وششمین دوره برگزاری نمایشگاه جیتکس دوبی در سال ۲۰۱۶ و برگزاری همایش‌های معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار در صنعت ICT ایران و نشست مشترک تجاری با بزرگان ICT جهان که منجر به استقبال نمایندگان شرکت‌های بزرگ و معتبر جهان از این رویدادها در سال‌های گذشته شد، نشست فعالان صنعت ICT ایران و جهان در روز پایانی نمایشگاه جیتکس در محل مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار خواهد شد.

هیات تجاری ۲۵ نفره متشکل از نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهش‌های مجلس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق نوآوری و شکوفائی، صندوق حمایت از صنایع الکترونیک، هیات‌مدیره تشکل‌های مرتبط و سایر شرکت‌های بخش خصوصی جهت مذاکره و بازدید از پاویون کشورهای کره، چین، هند، عمان و نیجریه و بازدید از نمایشگاه، بخش تکنولوژی‌های آینده نمایشگاه، اینترنت سیتی، شهر هوشمند دوبی و مصدر سیتی ابوظبی به جیتکس اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس بزرگ‌ترین جشنواره کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه است که در دبی برگزار می‌شود. نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در نمایشگاه جهانی جیتکس به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند. از دیگر مزایای نمایشگاه جیتکس می‌توان به ایجاد ارتباطات قوی و مؤثر در صنعت ICT اشاره کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  60