شهروندان کرجی از خودپردازهای شعب بانکی استفاده کنند

دبیر کل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به قطعی دستگاه های خودپرداز خارج از شعب در شهر کرج ،گفت: شهروندان کرجی از خودپرداز های شعب بانک ها استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل و از ایبنا، با بیان اینکه، سه دستگاه خودپرداز در خارج از شعب بانک ها در روز گذشته در شهر کرج به سرقت رفته است، اظهار داشت: با بررسی موضوع و براساس دستورات واصله به نیروی انتظامی کرج، دستور به قطع کابل برق دستگاه های ATM خارج از شعب در شهر کرج داده شده  است.

وی ادامه داد: به دنبال اعلام گزارش های متعدد مبنی بر قطع این دستگاه ها و با توجه به ایام تعطیل پیش رو، لازم دانستیم تا به شهروندان دراین باره اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی افزود: لازم به توضیح است که این قطعی دستگاه ها و عدم ارائه خدمات به مشتریان، هیچگونه ارتباطی به سیستم بانکی ندارد و صرفا به دنبال دستور نیروی انتظامی کرج بوده است.

جمشیدی در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند تا راه اندازی مجدد این دستگاه ها، خدمات مورد نیاز خود را از دستگاه های خودپرداز موجود در شعب بانک ها در شهر کرج دریافت کنند.

  •  
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  80