۹۶ درصد تراکنش‌های بانک پاسارگاد الکترونیکی است

معاون فناوری اطلاعات بانک پاسارگاد:

معاون فناوری اطلاعات بانک پاسارگاد با بیان این مطلب در مراسم افتتاح کیف پول الکترونیکی پاسارگاد گفت: ماهانه ۸۰۰ میلیون تراکنش با مبلغ کمتر از ۲۵ هزار تومان در شبکه پرداخت آنلاین کشور انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، زهرا میرحسینی با اشاره به اینکه کیپاد یک کیف‌پول الکترونیکی آفلاین است گفت: کیپاد محصولی است که تصمیم دارد پرداخت‌های خرد، پرداخت‌های زیر ۵۰ هزار تومان، را به سمت تراکنش‌های آفلاین و به سمت کیف‌پول الکترونیکی هدایت کند.

 

او ادامه داد: هم اکنون کیپاد در مشهد برای استفاده در وسایل حمل و نقل عمومی اتوبوس و قطارهای شهری و هم‌چنین برخی از فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی به بهره‌برداری رسیده است. 

 

میرحسینی گفت: ۲۲۰۰ اتوبوس، ۱۰۵ گیت قطار شهری، ۴۶ گیت اتوبوس تندرو و همچنین ۳۵۰ کارتخوان فروشگاهی هم‌اکنون در مشهد قابلیت پذیرش کیپاد را دارند.

 

معاون فناوری اطلاعات بانک پاسارگاد گفت: کیپاد فقط در مشهد به بهره‌برداری نرسیده است بلکه در تمامی شهرهای کشور و هر نقطه‌ای که تجهیزات NFC خوان نصب شده باشد می‌توان از آن بهره برد.

 

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار پایانه فروشگاهی بانک پاسارگاد قابلیت خوانش NFC و در نتیجه کیپاد را دارند و به زودی با فراگیر شدن سیم‌کارت‌های NFC دار می‌توان خریدهای زیر ۵۰ هزار تومان را از طریق کیپاد انجام داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =