ویزای عمان برای تجار ایرانی لغو می شود

سفیر عمان:

سفیر عمان گفت: قرار است به زودی ویزای عمان برای بخشی از تجار ایرانی برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایران اکونومیست؛ سعود بن احمد البروانی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور که امروز، 25 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته بازدیدهای و سفرهای بسیاری بین مسئولان بانک‌های مرکزی ایران و عمان صورت گرفت که در خلال این صحبت‌ها تفاهم‌نامه‌ها و گفت‌وگوهای خوبی صورت گرفت و بانک‌های مرکزی دو کشور تفاهم‌نامه‌های خوبی با هم داشتند و حضور شما نشانگر اهتمام به این قضیه است .

وی افزود: قرار است دیداری با وزیر صنعت ایران صورت گیرد و تاخیری که صورت گرفت بخاطر تغییر وزرا در کشور ایران بود و قرار است با آقای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در اوایل سال جدید میلادی دیداری داشته باشیم.

البروانی تصریح کرد: در طول سفرهایم به استان های مختلف بیشترین سوالی که توسط فعالان اقتصادی مطرح می شد در خصوص ویزا بود که تصمیم سیاسی در این موضوع گرفته شده و قرار است ویزا بین دو کشور ایران و عمان به زودی برداشته شود و تنها مسائل فنی در این موضوع هنوز باقی مانده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح خط جدید کشتیرانی بین خرمشهر و صحار افق جدیدی از همکاری ها را شاهد باشیم و شاهد گسترده تر شدن روابط و تعامل بین دو کشور باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  4