پیام رسان دو منظوره خدمات ارتباطی و مالی بانک ملی

جشنواره بانک ملی ایران با نام ” به شانس برنده شدن، بله بگو”، با موضوع پیام رسان دو منظوره «بله»، به زودی آغاز می شود.

جدیدترین جشنواره بانک ملی ایران با نام " به شانس برنده شدن، بله بگو"، با موضوع پیام رسان دو منظوره «بله»، به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور حمایت از تنها پیام رسان دو منظوره کشور که علاوه بر انجام خدمات ارتباطی، افراد می توانند امور مالی خود را نیز با آن انجام دهند، جشنواره ای را با نام  "به شانس برنده شدن، بله بگو" برگزار می کند.

این جشنواره در بازه زمانی دو ماهه اول دی تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و جوایز ارزنده ای برای شرکت کنندگان در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

جایزه ویژه جشنواره "به شانس برنده شدن، بله بگو" یک دستگاه خودروی 206 و جوایز دیگر نیز شامل چهار عدد گوشی آیفون X، چهار  عدد گوشی آیفون 8 و 16 عدد ساعت هوشمند است.

پیام رسان بله تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع اعم از کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ، درخواست پول بوده و ضمناً می تواند یک اپلیکیشن کامل کننده در کنار محصول توانمند بانک، سامانه بانکداری الکترونیک«بام»، باشد.

کاربران در صورت نصب «بله» بر روی گوشی خود پیام های ورود و استفاده از بام را از طریق این اپلیکیشن دریافت می کنند و همچنین می توانند در صورت سفر به خارج از کشور از خدمات بام استفاده نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄    =  4