فراخوان حضور استارت آپ ها در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

شرکت خدمات انفورماتیک میزبان طرح‌های بدیع حوزه بانک، پرداخت است.

شرکت خدمات انفورماتیک از تمامی تیم ها که در زمره یکی از گروه های "صاحبان ایده"، "دارندگان طرح کسب و کار و MVP و یا طرح های تجاری سازی شده در قالب شرکت های نوپا  قرار می گیرند دعوت می کند تا ایده‌های خود را حداکثر تا پایان روز پنجشنبه مورخ 14 دی 1396 با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.ISC.CO.IR ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از میزان، شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان تنها حامی اولین دوره از نمایشگاه نواندیشان فناوری‌های مالی که همزمان با هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت طی روزهای‌ دوم و سوم بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد؛ افتخار دارد با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران میزبان طرح‌های بدیع شما در حوزه های بانک، پرداخت و سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت مالی باشد.

لذا از تمامی تیم ها که در زمره یکی از گروه های "صاحبان ایده"، "دارندگان طرح کسب و کار و MVP و یا طرح های تجاری سازی شده در قالب شرکت های نوپا  قرار می گیرند دعوت می شود حداکثر تا پایان روز پنجشنبه مورخ 14 دی 1396 با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.ISC.CO.IR ضمن ثبت نام اعضای تیم خود، در خصوص تکمیل فرم‌های مربوطه و بارگذاری اطلاعات تکمیلی اقدام نمایند.

پس از ارزیابی اولیه طرح ها، از تیم‌های برتر جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد و در نهایت 30 تیم منتخب (ده تیم در هر گروه) به مرحله نهایی راه خواهند یافت. تیم‌های فوق این فرصت را خواهند یافت که ضمن حضور رایگان در فضای نمایشگاهی تخصیص یافته در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، از امکان ارائه ایده، طرح و محصولات خود به بیش از 5000 بازدیدکننده فعال در صنعت بانکداری و پرداخت در طول روزهای برگزاری رویداد بهره‌مند گردند.

شایان ذکر است هدایای نقدی ویژه ای برای 9 استارت آپ برتر (3 تیم در هر گروه) در نظر گرفته شده که طی مراسم اختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.

توضیحات تکمیلی:

 کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان می باشد.

 حداکثر تعداد مجاز اعضای هر تیم 5 نفر می باشد.

هر تیم حداکثر می‌تواند در یکی از سه گروه "صاحبان ایده"، "دارندگان طرح کسب و کار وMVP یا طرح‌های تجاری سازی شده در قالب شرکت های نوپا ثبت نام کند.

مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، تطابق با نیاز بازار، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد و پتانسیل درآمدزایی طرح از اهم شاخص های ارزیابی خواهند بود.

 هزینه رزرو فضای نمایشگاهی و غرفه سازی جهت 30 تیم برتر توسط شرکت خدمات انفورماتیک تقبل خواهد شد.

 با توجه به محدودیت زمانی تا زمان برگزاری نمایشگاه، مهلت اعلام شده فوق جهت ارسال طرح‌ها تمدید نخواهد شد.

در صورت مواجهه با هرگونه اشکال فنی طی فرایند ثبت نام و تکمیل فرم ها، مراتب را طی ارسال ایمیل به آدرس noandishan@isc.co.ir به تیم پشتیبانی منعکس نمایید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  12  =