قادری از شاپرک می رود

یک منبع آگاه

شنیده های حاکی از خداحافظی محسن قادری با شاپرک است. وی کمتر از یک هفته دیگر میهمان شاپرک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،یک منبع موثق در بانک مرکزی با اعلام خبر بالا گفت دلایل متعددی برای این تغییر از سوی سهامدار اصلی یعنی شرکت ملی انفورماتیک مطرح است که مجموعه این دلایل باعث شده تا تصمیم به تغییر مدیر عامل فعلی شاپرک گرفته شود.
وی عنوان کرد هنوز فرد مشخصی به عنوان جایگزین قادری قطعی نشده اما گزینه های مختلفی مطرح شده است. از جمله این گزینه های به افرادی چون علیرصا عیدی مراد و علی گراکانی نزاد  اشاره شده است.
بنابرگزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محسن قادری سال 92 سکان شاپرک را در دست گرفت و طی این ساله توانست ساختار شاپرک را تثبیت کرده و وضعیت شرکت های پرداخت را از طریق انجام ممیزی تحکیم بخشد.
نا هماهنگی وی با تیم بانک مرکزی از علل اصلی جابجای وی عنوان شده است. بر همین اساس به نظر می رسد. راهبردهای کلی مسئولان بانک  مرزکی  با دیدگاه های حال محسن قادری تفاوت های معناداری داشته باشد. در عین حال قادری از جمله کسانی است که به عنوان مشاور ارشد در شرکت های زیر مجموعه بانک مرکزی به فعالین ادامه خواهد داد.
پیش از قادری سامان قطبی عنوان اولین مدیرعامل شرکت شاپرک را به نام خود ثبت کرده است.باید دید سومین مدیرعامل شبکه پرداخت الکترونیک کارت (شاپرک) را چه کسی در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  4  =