عرضه برق دو نیروگاه در بورس انرژی

امروز انجام می شود

بورس انرژی امروز میزبان عرضه برق توسط نیروگاه های خرمشهر و طوس با دوره تحویل هفتگی ۲۳ دی ماه ۹۶ است.

بورس انرژی امروز میزبان عرضه برق توسط نیروگاه های خرمشهر و طوس با دوره تحویل هفتگی ۲۳ دی ماه ۹۶ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایبِنا، تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی امروز میزبان عرضه همزمان برق توسط نیروگاه های خرمشهر «با دوره مصرف میان باری و بارپایه» و طوس «با دوره مصرف بار پایه» با دوره تحویل هفتگی ۲۳ دی ماه ۹۶ است.

این گزارش می افزاید: در جریان معاملات اولین روز هفته نیز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی، در نماد سمپنا۹۷۱، یک میلیون و ۲۵۰ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر ۳۶۱ میلیارد و۳۸۱  میلیون ریال معامله شد.

معاملات بازار برق

افزون بر این، در این روز معاملاتی، بازار برق بورس انرژی شاهد معامله ۲ میلیون و ۷۳۲ هزار قرارداد معادل ۸۵ میلیون و ۶۴۸ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲۴ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال بود. در همین حال، نمادهای بارپایه، کم‌باری و بارپیک با متوسط قیمت ۲۸۳، ۲۳۹ و ۳۶۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.

توقف و بازگشایی نمادها

بر  اساس این گزارش، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴،۱۵ و ۱۶ بهمن ماه و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۲ اسفند ۹۶ گشایش و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۰ دی ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرایند تحویل آنها آغاز شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  15  =