توقف ثبت نام کاربران جدید از سوی بایننس،‌ بیترکس و بیت‌فینکس

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، صرافی های ارزهای دیجیتال را با مشکل مواجه ساخت.

با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، تقاضای بسیار بالا، صرافی های ارزهای دیجیتال را با مشکل جدی مواجه ساخته است. این هجوم گسترده کاربران، موجب شده است که به دلیل نگرانی هایی از مسائل زیرساختی،‌ چند صرافی بزرگ بازار موقتا ثبت نام کاربران جدید را متوقف کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ارز دیجیتال، از نیمه سال ۲۰۱۷ به بعد ، در صرافی های ارز دیجیتال،‌ تعداد قابل توجهی ثبت نام صورت گرفته است. صرافی های بایننس،‌ کوین بیس و Kraken،‌ از نیمه سال ۲۰۱۷ به طور متوسط به ترتیب روزانه ۲۵۰,۰۰۰ ، ۱۰۰,۰۰۰ و ۵۰,۰۰۰ کاربر ثبت نامی جدید داشته اند.

توقف کوتاه

خیزش باور نکردنی کاربران ارزهای دیجیتال، از حد توان زیرساختی صرافی های ارزهای دیجیتال بیشتر است و برخی از آنها مثل Kraken در سال ۲۰۱۷ زیادی را تجربه کرده اند. این صرافی مجبور شد تا بعضی از امکانات پیشرفته خود را به منظور ایجاد یک سیستم بزرگ تر غیرفعال کند.

بیترکس یکی از اولین پلتفرم های خرید و فروش است که ثبت نام کاربران جدید را موقتا متوقف کرد. در دسامبر ۲۰۱۷، این صرافی آمریکایی در بخشی از بیانیه خود نوشت : در چند هفته اخیر،‌ رقم قابل توجهی از کاربران در پلتفرم ما ثبت نام کردند.

علاوه بر بیترکس، دو پلتفرم بزرگ دیگر نیز تصمیم مشابهی گرفتند – در صفحه ثبت نام بایننس و بیت‌ فینکس، با پیغامی مبنی بر توقف موقت ثبت نام کاربران جدید مواجه می شوید.

متن پیام صرافی بیت فینکس :از شما برای علاقه به باز کردن حساب در بیت فینکس، متشکریم . با این حال، با توجه به تقاضای فوق العاده، ایجاد حساب های جدید موقتا متوقف شده است.

البته این صرافی اعلام کرده است که اگر مشکل خاصی رخ ندهد،‌ از ۱۵ ژانویه دوباره ثبت نام را فعال کند.

متن پیام صرافی بایننس :با توجه به افزایش شدید محبوبیت ارزهای دیجیتال، بایننس برای ارتقا زیرساخت ها مجبور به توقف موقت ثبت نام کاربران جدید شد. ما برای هر مزاحمت پیش آمده،‌ پوزش می‌خواهیم.ممنون از حمایت شما تیم بایننس

برخلاف بیت فینکس،‌ دو صرافی بایننس و بیترکس هنوز تاریخ از سرگیری ثبت نام ها را اعلام نکرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =