بهترین بیمه عمر را چه شرکتی ارایه می­‌دهد؟

خرید بیمه عمر مشکلات خاص خود را دارد.

خرید بیمه عمر همیشه مشکلات خاص خود را دارد از مرحله پرپیچ‌وخم انتخاب تا خرید بیمه‌نامه.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تابناک، این‌که چه شرکتی بهترین بیمه عمر را ارائه می‌دهد و یا با توجه به شرایط افراد چه بیمه عمری مناسب‌شان است، تا پر کردن پرسشنامه و گرفتن مشاوره مناسب از متخصصان، آن‌قدر وقت‌گیر است که گاهی افراد از خرید بیمه صرف‌نظر می‌کنند، چراکه نمی‌توانند بین پیشنهادهای پررنگ و لعاب شرکت‌های بیمه انتخاب کنند! جستجو در اینترنت و حتی کمک گرفتن از  بعضی نمایندگان نیز در اکثریت مواقع، افراد را گیج‌تر می‌کند. چراکه همه شرکت‌ها و نمایندگانشان سعی در فروختن محصولات خود را دارند و اکثریت به نیاز واقعی افراد توجهی ندارند.

مشاوره آنلاین بیمه عمر

وب­سایت بیمه‌بازار سامانه مقایسه و فروش آنلاین انواع بیمه در محصول جدید خود تحت عنوان مشاوره آنلاین بیمه عمر این امکان را فراهم کرده تا مشتریان با پاسخ به چند سوال و مشخص کردن ترجیحات خود، بیمه عمر مناسب خود را از بین شرکت‌های بیمه انتخاب کرده و سفارش دهند.

چطور از بیمه‌بازار بیمه عمر بخریم؟

پس از ورود به قسمت مشاوره آنلاین بیمه عمر،  یکی از گزینه‌های پوشش عمر یا سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید! انتخاب بین پوشش فوت و سرمایه‌گذاری به اولویت‌های شما بستگی دارد. برای مثال؛ اگر بُعد سرمایه‌گذاری و سوددهی برایتان اهمیت بیشتری دارد، باید گزینه سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید و اگر پوشش‌های بیمه‌ای برایتان مهم است، گزینه پوشش عمر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع پوشش درخواستی، در مرحله بعد اطلاعاتی همچون سال تولد، شماره تماس، مدت قرارداد، حق بیمه، نحوه قسط‌بندی، سرمایه فوت، پوشش‌های اضافی همچون، فوت براثر حادثه، پوشش بیماری‌های خاص، هزینه پزشکی، ازکارافتادگی و… را وارد می‌کنید.

پس از پر کردن اطلاعات درخواست شده، بیمه‌بازار بهترین شرکت‌های بیمه با توجه به ترجیحاتتان را به شما پیشنهاد می‌دهد و شما به‌دلخواه از میان آن‌ها انتخاب می‌کنید. سپس مشاورین متخصص بیمه‌بازار، ظرف مدت یک روز برای ادامه‌ی روند خرید بیمه عمر با شما تماس خواهند گرفت. .

 معرفی بیمه ­بازار

بیمه‌بازار به‌عنوان نخستین وب‌سایت با محوریت فروش آنلاین بیمه، کوشیده تا عرصه را برای شما خریداران بیمه باز کند تا این فرصت را داشته باشید که از میان انبوه انتخاب‌ها، بهترین را برگزینید.

برای خرید بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر و بیمه زلزله به سایت بیمه‌بازار مراجعه کنید. خوب است بدانید بیمه‌بازار برای راحتی شما مشتریانِ عزیز، اقدام به فروش بیمه زلزله به صورت مجزا کرده که از طریق سایت بیمه‌بازار قابل خریداری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =