ممنوعیت ارزهای رمزی در کره جنوبی

ورود ارزهای رمزی برای سیاست‌گذاران سراسر دنیا ابهاماتی ایجاد کرده است.

ورود ارزهای رمزی مانند بیت‌کوین طی سال‌های اخیر در کنار سود و ضررهای عجیب، برای سیاست‌گذاران سراسر دنیا ابهاماتی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از جهان اقتصاد؛ با گسترش علم بعید نیست روزی ساختار مالی قدرت‌های اقتصادی تغییرات چشمگیری داشته باشد. دنیای پیش رو ساخته سیاستمداران کهنه‌کار و پیر نیست دنیای جدید را خلاق‌های بی‌نام می‌سازند.

بیت کوین: این ارز رمزی بهمراه سایر ارزهای هم‌قطارش سال گذشته میلادی بی‌نظمی خاصی در بازار ایجاد کردند، یک شرکت مشاور وال استریت طبق مطالعاتش در زمینه این ارز، ارزش واقعی بیت‌کوین را برای سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۷۸۰ اعلام کرده است بعبارتی بیت‌کوین طبق این محاسبات حباب دارد! زنگ خطر جدی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جوان!

بیت‌کوین در کره جنوبی: وزیر دادگستری کره جنوبی خبر طرح ممنوعیت ارزهای رمزی را هفته گذشته اعلام کرد، خبری که در صورت تحقق می‌تواند این ارز را تا مرز شش هزار دلار در لحظه نزولی کند.

بیت‌کوین در ایالات متحده امریکا: ماه آینده سنا در مورد بیت‌کوین و اثر آن بر بازار مالی تشکیل جلسه می‌دهد.

در این جلسه رئیس معاملات آتی کالا نیز حضور دارد، هر نوع تصمیم و یا خبر خروجی از خبرگزاری‌ها بر تمام بازار اثر شدید خواهد گذاشت.

در اقدامی پیش‌گیرانه برخی شرکت‌های امریکایی بیت‌کوین را از شیوه‌های پرداخت و خرید سبد خود حذف کردند تا این لحظه مهمترین شرکت مایکروسافت است.

با تمام این نوسانات تام لی مدیر یک شرکت مالی تحقیقی در امریکا در گفتگو با CNBC اعلام داشت: بیت‌کوین در سال جدید می‌تواند تا دو برابر افزایش قیمت داشته باشد و حتی این ارز رمزی جانشین S&P می‌شود.

در این آشفته بازار بعید نیست روزی ارزهای رمزی بخشی از سبد دارایی باشند و در این میان بیت‌کوین جانشین انس طلا شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2