پرداخت هوشمند خودرویی توسط «نوآوری بهسازان فردا»

مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا از خدمات پرداخت هوشمند خودرویی رونمایی کرد.

مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا در نمایشگاه هفتمین همایش بانکداری الکترونیک از خدمات پرداخت هوشمند خودرویی رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایبنا، محمد سازگار عضو مرکز نوآوری بهسازان فردا در حاشیه هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در خصوص طرح پرداخت هوشمند این شرکت گفت: بانکداری در آینده وابسته به کانال های ارتباطی نخواهد بود به همین دلیل در مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا سعی شده است، با ایجاد زیر ساخت های مناسب که متناسب با نیازهای آینده فناوری باشد و در جهت انقلاب صنعتی چهارم خدمات مالی و پرداخت را باز تعریف کند.

وی افزود: یکی از خدماتی که در این مرکز با این هدف طراحی وارائه شده، خدمت پرداخت هوشمند خودرو است.

سازگار اذعان داشت: در این مدل، پرداخت بدون وابستگی به ابزار و شبکه انجام می شود از این رو عملیات پرداخت در پارکینگ ها، پمپ بنزین، عوارضی ها و همچنین ورودیه خودرو به مراکز خدماتی و تفریحی به صورت خودکار انجام می شود.

وی یادآور شد: در این مدل با هویت بخشیدن به خودرو و نصب یک کیف پول بر روی هر خودرو به صورت دانگل (وسیله ای شبیه به USB که به پورت دیاگ ماشین متصل می شود)، دستگاه کنترل ماشین، موبایل، تبلت، بیکن های شهری و در شبکه های مختلف خصوصی و عمومی در یک پلتفرم یکپارچه، خدمت هوشمند خودرو و پرداخت خودرو انجام می شود.

سازگار گفت: خودرو در این مدل از پرداخت پس از عبور از پمپ بنزین، خروج از پارکینگ و بقیه موارد عملیات پرداخت را به صورت خود کار انجام می دهد.

وی بیان کرد: این طرح در مرحله ایده است و در صورت همراهی سازمان های مرتبط با این موضوع شرکت به پرداخت ملت در سال ۹۷ این طرح را تجاری سازی و در اختیار عمومی قرار می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  12  =