تحول خودپردازها با لینک

فاز دیگری از طرح پرداخت سریع در انگلستان کلید خورد

شبکه خودپرداز “لینک” در انگلستان از شرکت Expressions of Interest دعوت کرده تا قراردادی 5- 10 ساله با هم امضا کنند تا بتوانند سیستم تغییر و تنظیم برای خودپردازها بسازند.

شبکه خودپرداز "لینک" در انگلستان از شرکت Expressions of Interest دعوت کرده تا قراردادی 5- 10 ساله با هم امضا کنند تا بتوانند سیستم تغییر و تنظیم برای خودپردازها بسازند.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در حال حاضر 70000 خودپرداز در انگلستان به شبکه "لینک" متصل هستند و مشتریانش 3.1 نقل انتقال مالی با این خودپردازها در سال 2017 انجام داده اند.
حرکت عقد قرارداد با رقیب تجاری در راستای درخواست دولت از کارگزاران سیستم پرداختی انگلستان برای اضافه کردن عنصر رقابت به زیرساخت های خدمات مالی کشور است. قرارداد لینک ادامه طرح پرداخت سریع انگلستان است، که طی آن در ماه دسامبر گذشته از شرکت Expressions of Interest برای نوسازی و مدیریت زیرساخت های پایانه های بانکی اش دعوت کرد.
سکوی Expressions of Interest که برای " لینک" طراحی شده رسما در 24 ژانویه 2018 افتتاح شد و از متقاضیانش خواسته شد تمایلشان را برای شرکت در مزایده 2 مارس 2018 اعلام کنند.
این تدارکات برای تنظیم و تغییر 7 روز هفته و 24 ساعته خودپردازهاست، مانند استعلام زمان واقعی نقل و انتقالات مالی و مدیریت بدهی، اصلاح طی شب و تنظمات از طریق سوئیفت به سیستم بانک انگلستان ( RTGS).
کسانی که در این مزایده شرکت می کنند باید 3 دیتابیس با مجوز داشته باشند که دو عدد آنها در مناطق مختلف جغرافیایی قرار داشته، مانند اروپای غربی یا آمریکای شمالی، و تجربه کار در چند کشور جهان را داشته باشند.
جان هوولز مدیرعامل لینک می گوید: " این روند فرصتی بسیار عالی برای علاقمندان ایجاد می¬کند تا از نوآوری استفاده کنند و در عین حال مطمئن باشند شبکه خودپرداز لینک نیازهای همه کارت های استفاده شده در خودپردازهایش را مد نظر دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −  41  =