مشارکت بانک رفاه در پروژه دانش بنیان کیش

بانک رفاه در اجرای پروژه دانش بنیان ۵۰۰ میلیارد ریالی کیش مشارکت کرد.

بانک رفاه در راستای حمایت از اشتغال و تولید و همراستا با شعار محوری سال ۱۳۹۶، در اجرای پروژه دانش بنیان ۵۰۰ میلیارد ریالی کیش مشارکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، در مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید پروتزهای اندامی در جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور دکتر ستاری معان علمی و فناوری رئیس جمهور و مسئولان این بانک برگزار شد، از مشارکت و حضور بانک رفاه در این طرح ملی قدردانی شد.

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین افتتاحیه این پروژه، طی سخنانی اظهار داشت: حرکت مناطق آزاد به سمت اجرای طرح های زیرساختی، دانش بنیان و دارای ظرفیت صادراتی، هدف مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود. مناطق آزاد بستر بسیار مفیدی برای صادرات فراهم ساخته و لازم است مدیران مناطق آزاد هم به آن توجه داشته باشند.

شایان ذکر است با راه اندازی این مجموعه تولیدی برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال فراهم شده است.

تولید انواع ایمپلنت های درون استخوانی با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز دنیا از جمله مهم ترین اهداف این شرکت تولیدی است.

این واحد تولیدی با اتکا به توان داخلی علاوه بر تامین نیاز داخلی از خروج سالیانه ده میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40