ظرف چند ماه آینده بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی افزود: برنامه کوتاه مدت تعیین شده برای قرار گرفتن بانک در مسیر رشد، توسعه و بازآفرینی سود است و طبق برنامه تا قبل از پایان سال منابع مصارف و ساختار مالی بانک را اصلاح می کنیم و به حد رضایت بخشی در هفته های باقی مانده می رسانیم و ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

وی با اشاره به روند همسویی مجموعه بانک با برنامه های اعلام شده، تاکید کرد: این برنامه ها با توجه به اولویت های تعیین شده برای قرار گرفتن بانک در مسیر رشد، توسعه و بازآفرینی سود است و طبق برنامه تا قبل از پایان سال منابع، مصارف و ساختار مالی بانک را اصلاح می کنیم و به حد رضایت بخشی در هفته های باقی مانده می رسانیم و ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

وی افزود: من خیلی خوشحال و امیدوارم تا با دستیابی به این اهداف تا پایان سال بتوانیم پایه محکمی برای ورود به سال ٩٧ ایجاد و برخورداری سال جدید از یک وضعیت موفق و سودآور را شاهد باشیم. بنا براین من این همکاری و این استقبال حداکثری همکاران را مورد تقدیر قرار می دهم و تشکر می کنم. وی ادامه داد: با این حرکت در هفته های باقی مانده تا پایان سال، می توانیم با ساختار و وضعیت بهتری وارد سال ٩٧ شویم.

 صیدی با اشاره به لزوم حضور قوی تر در شعب و ارتباط تنگاتنگ با روسا و کارکنان شعب بانک به عنوان خط مقدم تکریم و خدمت رسانی به مشتریان بانک، تصریح کرد: من تلاشم را خواهم کرد تا از تک تک شعبه ها در تهران و همه استان ها بازدید و در دیدار با همکاران از نزدیک صحبت و تبادل نظر کنم از این رو برنامه بازدید شعب با جدیت دنبال می شود.

به گفته وی، روحیه همکاری کارکنان بانک صادرات ایران ظرفیت عظیمی است که می شود با استفاده از آنها شاهکار خلق کرد و دراین مسیر بزودی و حداکثر ظرف چند ماه، یک بانک موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  45