بانک مرکزی در حال بررسی پدیده رمز ارزها است

رییس پژوهشکده پولی و بانکی؛

پدیده رمز ارزها در ابتدای راه قرار دارد و بانک مرکزی نیز به مانند سایر کشورها در حال بررسی و تحقیق درباره این ارزها است.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد: پدیده رمز ارزها در ابتدای راه قرار دارد و بانک مرکزی نیز به مانند سایر کشورها در حال بررسی و تحقیق درباره این ارزها است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی دیواندری، صبح امروز در اولین کنفرانس رگولاتوری بلاکچین و رمز ارزها که در محل سالن همایش های صدا و سیما  در حال برگزاری است، اظهار داشت: بلاک چین یک تحول بزرگ تکنولوژی است که باید کارکردهای این پول بررسی و مطالعه شود زیرا این تکنولوژی کاربردهای متفاوتی غیر از پول دارد که باید به آن توجه شود.

وی افزود: ظهور رمز ارزها در ابتدای راه قرار داد و بانک مرکزی نیز به مانند سایر کشورها در حال بررسی و تحقیق درباره این ارزها است.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی ادامه داد: موضوع قابل توجه این است که قانونگذاران در دنیا نمی توانند نسبت به این ارزها بی تفاوت باشند زیرا این ارزها در عین حال که حجم وسیعی از اقتصاد را در اختیار ندارند، اما توانسته با رشد سریع همراه باشد.

وی افزود: برهمین اساس قانونگذاران نمی توانند نسبت به این ارزها بی تفاوت باشند زیرا غفلت از این ارزها، به طور حتم در آینده مشکلات و اختلال‌هایی ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1