هيچگونه بدهي به جايگاهداران سوخت نداريم

مديرعامل شرکت به پرداخت ملت:

مديرعامل شرکت به پرداخت ملت با اشاره به اينکه براي توسعه اجراي طرح کيف پول پيشتر مشوق هايي به جايگاهداران پرداخت مي شد گفت: اين طرح مدتهاست اجرا نمي شود و همه مبالغ تشويقي پرداخت شده و هيچگونه بدهي به جايگاهداران نداريم.

مديرعامل شرکت به پرداخت ملت با اشاره به اينکه براي توسعه اجراي طرح کيف پول پيشتر مشوقهايي به جايگاهداران پرداخت مي شد گفت: اين طرح مدتهاست اجرا نمي شود و همه مبالغ تشويقي پرداخت شده و هيچگونه بدهي به جايگاهداران نداريم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد علي ترابيان گفت: حدود 8 سال پيش در قالب کيف پول کارتهاي سوخت و براي تشويق جايگاهداران به استفاده و ترويج پول ديجيتال به ازاء هر ليتر سوخت رساني 2 تومان پرداخت مي شد اما پس از آن که کارت هاي بانکي جايگزين کيف پول شد، اجراي طرح تشويقي نيز به پايان رسيد.

وي ادامه داد: تا زماني که اين طرح تشويقي اجرا مي شد مبالغ آن نيز تمام و کمال پرداخت شد و اسنادش نيز موجود است با اين حال اگر جايگاهداري طلبي از ما در قالب اين طرح دارد مستنداتش را ارائه کند تا پرداخت انجام شود.

اين مسئول تصريح کرد: در حال حاضر از طرح کيف پول تنها براي سوختگيري نهادهاي خاصي و در محدوده هزار تا 2 هزار ليتر در روز استفاده مي شود و با توجه به اين که بسياري از مردم از کارت سوخت جايگاهداران استفاده مي کنند بنابراين ضرورتي به ادامه پرداخت به صورت کيف پول وجود ندارد تا در قالب آن طرح تشويقي اجرا شود بر همين اساس آن طرح مدتهاست به نقطه پاياني خود رسيده است.

وي در عين حال گفت: با وجود اين ما پس از آن طرح تشويقي تکريم يک و پس از آن طرح تشويق تکريم 2 را برگزار کرديم که هفته گذشته پس از قرعه کشي يک دستگاه خودرو براي يکي از جايگاهداران اهدا شد ضمن آن که براي جايگاه برتر بر اساس عملکرد، جوايزي به جايگاهدار و عواملش اعطاء شد.

مدير عامل شرکت به پرداخت ملت همچنين درباره گلايه جايگاهداران به تاخير در پرداخت وجوه شان گفت: از يکماه و اندي پيش بر اساس تصميم بانک مرکزي و قواعد شاپرک پرداخت به حساب پذيرندگان که 7 سيکل در روز داشت به يک سيکل 24 ساعته کاهش يافت و ما نيز مانند بقيه بانکها ناگزير به اجراي اين قانون هستيم.

به گفته اين مقام مسئول هر روز ساعت 4:30 تا 5 بامداد اطلاعات از شاپرک دريافت و آماده سازي مي شود تا قبل از ساعت 7:30 دقيقه اين مبالغ به حساب همه پذيرندگان از جمله جايگاهداران واريز شود.

وي در اين باره اضافه کرد: در سه چهار روز اول اجراي طرح جديد شاپرک و جوي که ايجاد شد حدود 15 جايگاه در سطح کشور سعي کردند نقدي سوخت را عرضه کنند تا بتوانند مابه ازاء سوختي را که از شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي دريافت مي کنند ،پرداخت کنند که اين شرکت زمان پرداخت هزينه خريد سوخت جايگاهداران را از 48 ساعت به 72 ساعت افزايش داد تا کماکان جايگاهداران بتوانند از ايستگاه هاي پرداختشان استفاده کنند ضمن اين که در جايگاهها دستگاه پايانه فروش هم در نظر گرفته شد تا در هر صورت سوختگيري با پرداخت الکترونيکي ادامه يابد.

ترابيان با تاکيد بر اين که مردم و جايگاهداران بدون هيچ دغدغه و نگراني از سيستم هاي پيشرفته موجود استفاده کنند گفت: شرکت به پرداخت ملت روزانه 12 ميليون تراکنش را پردازش مي کند و اولين شرکت پردازشگر پرداخت خاورميانه محسوب مي شود که روزانه حدود يک ميليون پذيرنده را پاسخ مي دهد که سه هزار جايگاه عرضه سوخت نيز در همين قالب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =