تغییر ساعت کار بانک‌های خصوصی در ایام پایانی سال

طی تصمیمی قرار بر این شد تا بانک‌های خصوصی در نیمه دوم اسفندماه ساعت کاری خود در برخی شعب را افزایش دهند.

طی تصمیمی قرار بر این شد تا بانک‌های خصوصی در نیمه دوم اسفندماه ساعت کاری خود در برخی شعب را افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش حجم کاری بانک‌ها و تقاضای مشتریان در ایام پایانی سال، معمولا تغییراتی در ارائه خدمات بانکی اعمال می‌شود. بنابر تصمیمی که کانون بانک‌های خصوصی گرفته، قرار بر این شده تا بانک‌ها در برخی شعب ساعت کاری خود را افزایش دهند. در حال حاضر ساعت کاری ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ است که حدود دو ساعت اضافه شده و به ساعت ۱۸:۰۰ می‌رسد.

در توافق‌نامه بانک‌های خصوصی آمده است که با توجه به افزایش مراودات بانکی هموطنان، بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، ساعت کار و ارائه خدمات بانکی خود را در نیمه دوم اسفندماه افزایش داده‌اند چون تعیین اضافه ساعت کار بانک‌ها برعهده آنها واگذار شده، از این رو مردم می‌توانند به منظور آگاهی از ساعت فعالیت بانک‌ها در ایام پایانی سال به نزدیک‌ترین شعبه محل اقامت خود مراجعه کنند.

همچنین کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در ایام نوروز شعبی را به استثنای روز اول فروردین برای ارائه خدمات بانکی به مراجعین تعیین کرده و اسامی آن از طریق جراید و شعب اعلام می‌شود. بدیهی است کلیه شعب بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز الکتریکی شعب و یا منصوب شده در مکان‌های عمومی تمامی شهرها را در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به درخواست‌های بانکی مراجعین نگه می‌دارند.

در مورد بانک‌های دولتی با وجود پیگیری‌ها هنوز اطلاعی در دست نیست ولی به طور معمول آنها نیز ساعات کاری خود در پایان سال را افزایش می‌دهند.

در کنار افزایش ساعت کاری بالا رفتن سقف برداشت از خودپردازها از حدود ۲۰۰ هزار تومان معمول به حدود ۵۰۰ هزار تومان نیز با ابلاغیه بانک مرکزی اجرا شده است. در عین حال که اکنون اسکناس‌های ۱۰ هزار تومانی و همچنین ایران‌چک‌های ۵۰ هزار تومانی به تعداد بیشتری نسبت به سایر ایام سال در دستگاه‌های خودپرداز قرار گرفته و مشتریان می‌توانند آن را دریافت کنند. همچنین توزیع اسکناس نو ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی از ۲۱ اسفندماه در شعب منتخب بانک‌ها انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  50