هند در حال تبدیل شدن به قدرت بزرگ جهانی است

سفیر سابق امریکا در هند:

” هند درحال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی بزرگ است. به طوری که دهلی نو و ایالات متحده باید بر تجارت و سرمایه گذاری که باعث ایجاد شغل در دو کشور می شوند، تمرکز کنند.

" هند درحال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی بزرگ است.  به طوری که  دهلی نو و ایالات متحده باید بر تجارت و سرمایه گذاری که باعث ایجاد شغل در دو کشور می شوند، تمرکز کنند.

" این مطلب را دیوید مالفورد، سفیر سابق  امریکا در هند  به تازگی  ، در دومین کنفرانس دو روزه با مضمون " Make in India-The India Story " ،  مطرح کرد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مالفورد گفت :"هند باید نخستین  اولویت ژئوپلیتیکی ایالات متحده در جهان باشد.

" وی همچنین  بر ارتباط  واشنگتن دی سی با دهلی نو  تاکید کرد. Jagdip Ahluwalia، یکی از بنیانگذاران اتاق بازرگانی هیوستون (IACCGH)، نشان داد که تا چه حد معادلات تجاری ایالات متحده و هند در زمان اخیر پیشرفت کرده و چگونه ایجاد تسهیلات در این زمینه  راهگشا بوده است .
 همچنین جیتن آگاروال، رئیس کنفرانس، بر روی حمل و نقل اخیر نفت و گاز مایع از تگزاس تأکید کرد و به آغاز همکاری قوی بین آمریکا و هند برای توسعه مهارت در هند پس از دیدار نخست وزیر نارندرا مودی به ایالات متحده اشاره کرد.
 در ادامه، رئیس بنیاد پژوهشی  Brookings India ، از وحدت ملی طبقه متوسط و آرمان های اقتصادی  درهند ، که  به  رشد فرصت سرمایه گذاری کسب و کارهای ایالات متحده کمک کرده است. سخن راند.  
رئیس  سازمان غیر انتفاعی  US-India Business Council  گفت :" آینده روابط هند و ایالات متحده براساس "همکاری جهانی و  داخلی" در سطوح بین المللی و فراملی خواهد بود."
 گفتنی است ، این کنفرانس درباره  فرصت های سرمایه گذاری در هند، تجارت هند و تگزاس و با حضور  اندیشمندانی در حوزه  صنعت، تجارت، دیپلماسی، اقتصاد و روزنامه نگاری از هند و ایالات متحده برگزار شد.  
همچنین  این رویداد توسط  مراکزی همچون کنسولگری هند، هوستون، مک درموت (McDermott )، شرکت بین المللی در حوزه نفت و گار  که در هوستون واقع است حمایت شد.

ترجمه: فرحناز سپهری
http://www.india.com/news/agencies/india-on-way-to-becoming-major-global-power-fmr-us-ambassador-to-india-2937011/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −  21  =