تلگرام ۲۰۰ میلیونی شد

پیام رسان تلگرام ضمن ارائه نسخه جدید، به عدد 200 میلیون کاربر رسید.

پیام رسان تلگرام ضمن ارائه نسخه جدید، به عدد 200 میلیون کاربر رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پاول دوروف – مدیر تلگرام – با اعلام خبر 200 میلیونی شدن تلگرام در وب سایت این پیام رسان نوشت: در طول 30 روز گذشته، تلگرام توسط 200 میلیون نفر مورد استفاده قرار گرفته است و این عددی بسیار بزرگ است. اگر تلگرام یک کشور بود، از لحاظ جمعیتی ششمین کشور در جهان به شمار می رفت. البته در مقایسه با واتس اپ که 1.5 میلیارد کاربر روزانه دارد، عدد کوچکی  است، اما هنوز هم قابل توجه است.

دوروف همچنین ضمن تاکید بر اهمیت حضور کاربران در تلگرام بیان کرد: ما رسیدن به این عدد را تنها مدیون شما کاربران هستیم. ما هرگز برای تلگرام کار تبلیغاتی نکردیم، بنابراین تمام این 200 میلیون کاربر به این دلیل حضور دارند که شما آنها را دعوت کرده اید. به همین دلیل است که کاربران همواره برای ما در اولویت بوده اند.

وی با بیان اینکه برخلاف دیگر اپلیکیشن های محبوب، تلگرام سهامدار و یا تبلیغ کنندگانی را ندارد، گفت: ما با بازاریابان، استخراج کنندگان اطلاعات و آژانس های دولتی توافق نمی کنیم. از زمانی که تلگرام در آگوست 2013 راه اندازی شد، ما حتی یک بایت از داده های شخصی کاربران خود را به شخص ثالثی افشا نکردیم. ما به این شیوه عمل می کنیم زیرا تلگرام را یک سازمان یا اپلیکیشن نمی دانیم. برای ما تلگرام یک ایده است؛ این ایده که هرکس روی این سیاره حق آزاد بودن دارد.

تلگرام همچنین نسخه 4.8.5 خود را منتشر کرد. در این نسخه، تلگرام برروی دو موضوع متمرکز ده است. اول استیکرها که از این پس شما می توانید با نوشتن نام استیکر، آیکون مورد نظر را پیدا کرده و به تلگرام خود اضافه کنید. مورد دیگر قابلیت ارسال عکس های چندتایی است که با استفاده از نماد «+» روی صفحه می توانید بعد از ثبت یک عکس، عکس های بعدی را ثبت و به صورت جمعی ارسال کنید.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  54