آخرین اقدامات برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات

پزشکیان اعلام کرد:

نایب رییس مجلس توضیحاتی پیرامون پیگیری های نمایندگان سران سه قوه برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری ارائه کرد.

نایب رییس مجلس توضیحاتی پیرامون پیگیری های نمایندگان سران سه قوه برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مسعود پزشکیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگان سران قوا و سایر نهادها برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: تا آنجایی که نمایندگان سران سه قوه از دستشان بر می آمد، در رفع مشکلات و مسائل موسسات مالی و اعتباری موفق بوده اند و در سال جاری نیز تلاش می کنند که حق و حقوق سپرده گذاران این موسسات  پرداخت شود.
نایب رییس مجلس، افزود: عده ای حق و حقوق سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری را به هر دلیلی اعم از ضعف نظارت و سوء مدیریت در برخی بخش ها پایمال کردند، البته در برخی دیگر از بخش ها قصد افراد بر این بوده که سر مردم را کلاه بگذارند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، ادامه داد: انتظار این است که قوه قضاییه با کسانی که تخطی کردند و با قصد و اراده سبب شدند که به عده ای از مردم آسیب و صدمه وارد شود برخورد کند.
وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید با سوء استفاده کنندگان و افرادی که تخلف صریح و روشن کردند برخورد بیِّن کند، یادآور شد: از سال ۹۲ علیه این موسسات شکایت هایی شده و پیگیری هایی صورت گرفته که آنچه که در پیگیری ها رخ داده باید در رسانه ها، صدا و سیما عنوان می شد تا برای عده ای درس عبرت می شد و یک عده به حق و حقوق خود می رسیدند.
نایب رییس مجلس، با بیان اینکه برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان باید سرعت عمل بیشتری شکل بگیرد، تصریح کرد: امسال نیز جلسات نمایندگان قوا درباره موسسات مالی و اعتباری تا زمان رفع مشکل تمامی سپرده گذاران برگزار می شود.

منبع: خانه ملت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  ⁄    =  17