تشکیل کارگروه ساماندهی بازارارز

وزیر اقتصاد اعلام کرد:

وزیر اقتصاد با اشاره به تشکیل کمیته ای بین دولت و مجلس به منظور ساماندهی بازار ارز، افزود: ۵۴ میلیارد دلار کالا در سال گذشته وارد شد.

وزیر اقتصاد با اشاره به تشکیل کمیته ای بین دولت و مجلس به منظور ساماندهی بازار ارز، افزود:  ۵۴ میلیارد دلار کالا در سال گذشته وارد شد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مسعود کرباسیان با اشاره به اینکه دولت مشکلی برای تامین ارز تجاری کشور ندارد، درباره واردات ۵۴ میلیارد دلار کالا در سال گذشته گفت: دولت مشکلی برای تامین ارز تجاری کشور ندارد.
کرباسیان در جلسه مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جذابیت سفته بازی موجب شده بخش کوچکی به دنبال تاثیرگذاری بر روی بخش بزرگتری باشد و این نرخ فعلی ارز منطقی نیست.
وی ادامه داد: اگر شخصی به نام دولت مصاحبه ای کرده مورد قبول دولت نبوده و نیست و حتی بنده به عنوان وزیر اقتصاد هم در جایگاهی نیستم که در خصوص ارز سخنی بگویم و این موضوع تنها در حوزه اختیار بانک مرکزی است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: دولت به نظرات تخصصی کمیسیون اقتصادی مجلس نیاز دارد و بابت تشکیل کمیته ای برای ساماندهی اوضاع ارز قدردانی می کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =