رونمایی از اولین کارت‌خوان فروشگاهی اندرویدی رهیاب رایان فردا

اولین روز از نمایشگاه دو روزه سیملس ۲۰۱۸ در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار شد.

اولین روز از نمایشگاه دو روزه سیملس ۲۰۱۸ در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار شد.

نمایشگاه امسال با حضور افراد و کسب وکارهای بسیار زیادی از صنعت پرداخت، بانکداری، فین تک و خرده فروشی در حال برگزاری است. در نمایشگاه سیملس ۲۰۱۸ دبی، بیش از ۳۵۰ غرفه با محصولات و راهکارهای متنوع و جدید حضور دارد و شرکت رهیاب رایان فردا هم یکی از شرکت های ایرانی حاضر در سیملس امسال است.

رهیاب رایان فردا که ششمین حضور خودش در سیملس را در کنار پارتنر چینی خودش به نام SZZT تجربه می کند، امسال با رونمایی از دستگاه کارت خوان اندرویدی به عنوان صندوق فروشگاهی اندرویدی در نمایشگاه حاضر شده است.

به گفته محمد پورسرپرست مدیر فروش و بازاریابی شرکت رهیاب رایان فردا، این پکیج محصول مشترک این شرکت با شرکت های فن آوا کارت و فناوری اطلاعات پارمیس است.

پورسرپرست درباره این دستگاه می گوید: «این دستگاه کارت خوان تمام لمسی اندرویدی قرار است که به عنوان صندوق فروشگاهی اندرویدی در فروشگاه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار بگیرد. ما اپلیکیشن های فروشگاهی را در این دستگاه نصب می کنیم. در نتیجه با همین دستگاه می توانیم پرداخت های دورن برنامه ای و پرینت ها را هم انجام دهیم و دیگر نیازی نیست که در یک فروشگاه صندوق فروشگاهی و بارکدخوان و پرینتر جدا وجود داشته باشد و همه این ها را ما می توانیم در قالب یک دستگاه ارائه دهیم.»

به گفته پورسرپرست این اپلیکیشن در حال حاضر هم آماده ارائه به یک سری فروشگاه ها و رستوران ها است. برای مثال فروشگاه هایی که در طول روز به نسبت تعداد تراکنش های کمتری دارند، به راحتی می توانند از این دستگاه, علاوه بر مقرون به صرفه بودنش، برای صرفه جویی در زمان و هم برای ارائه سرویس های بهتر و سریع تر به مشتری استفاده کنند.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت رهیاب رایان فردا در ادامه توضیح می دهد: «دستگاه ما در همین نمایشگاه هم کاملا لایو است و پرداخت با آن هم به صورت نقدی و هم با استفاده از کارت های بانکی خواهد بود.»

 

شرکت رهیاب رایان فردا شش سال است که در کنار پارتنر چینی خوش، شرکت SZZT در رویداد سیملس حضور دارد. این شرکت چینی از لحاظ فروش دستگاه های کارت خوان، رتبه پنجم در دنیا را دارد.

در این نمایشگاه از صندوق فروشگاهی اندرویدی SZZT نیز رونمایی شد که در روزهای آتی خبرهای بیشتری از این محصول خواهیم داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =