پیش فروش یک ماهه سکه متوقف شد

پیش فروش یک ماهه سکه در بانک ملی متوقف شده است.

پیش فروش یک ماهه سکه در بانک ملی متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در تازه ترین تحولات بازار سکه، امروز به صورت غیر رسمی اعلام شد که پیش فروش یک ماهه سکه در بانک ملی متوقف شده و متقاضیان عملا نمی توانند برای این سبک از پیش فروش اقدامی انجام دهند.

بر اساس این گزارش، پیگیری های ایبِنا نشان می دهد متقاضیان خرید سکه که از صبح روز جاری برای دریافت سکه با سررسید یک ماهه به شعب بانک ملی مراجعه کرده اند با پاسخ منفی مواجه می شوند  و مسولان بانک دلیل این موضوع را دستور بانک مرکزی اعلام کرده اند.

در عین حال پیگیری خبرنگار ایبِنا از بانک مرکزی و بانک ملی تا این لحظه با عدم پاسخ مقامات مسئول مرتبط روبرو شد.

از سویی دیگر شایعاتی مبنی بر این که  پیش فروش یک ماهه قرار است به بورس کالا منتقل شود نیز به گوش می رسد که تایید و تکذیب این شایعه نیز بخاطر عدم پاسخگویی مدیران بورس کالا به بن بست رسیده است.

گفتنی است بعد از اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز که از۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شده، بانک مرکزی تغییراتی در نحوه پیش فروش سکه اعمال و سررسید آن را هفت مرحله اعلام کرد که بر این اساس سکه تحویل یک ماهه یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، سه ماهه یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، شش ماهه یک میلیون و ۴۷۵ هزار تومان، نه ماهه یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، یک ساله یک میلیون و۳۵۰ هزار تومان ۱۸ ماهه یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و ۲۴ ماهه یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان اعلام شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2