تمرکز بر NFC و همکاری با استارتاپ‌ها در ایران کیش

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش ازتمرکز برفراهم کردن بستر NFC در تمامی دستگاه های MPOSو POS خبر داد.

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش ازتمرکز برفراهم کردن بستر NFC در تمامی دستگاه های MPOSو POS خبر داد و گفت: همکاری ایران کیش و استارتاپ ها در سال ۹۷ افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پیمان طبری بابیان این مطلب افزود: ایران کیش درصدد عملیاتی کردن امکان فروش تاپ آپ روی دستگاه های پوز ایران کیش دارد تا مشتریان بتوانند به صورت شارژ را به مستقیم برای تلفن های همراهشان خریداری کنند.
 

وی همچنین به توجه ویژه ایران کیش به استارتاپ ها در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: تولید API ها از امکاناتی است که برای استارت آپ ها فراهم خواهیم کرد، از این MPG(درگاه پرداخت درون برنامه ای) و موبایل پوز های ایران کیش به منظور بهره مندی استارتاپ ها به صورت API درخواهند آمد.

طبری افزود: با این امکان استارتاپ ها می توانند به صورت مستقل اپلیکیشن بنویسند و با این روند، همکاری ایران کیش و استارت آپ ها بیش از گذشته می شود. معاون فناوری اطلاعات ایران کیش افزود: همکاری با استارتاپ ها در سال ۹۷ به طور ویژه در دستور کار ایران کیش قرار دارد.

وی با اشاره به کیوسک پرداخت CNG ایران کیش که در سال گذشته جایزه بهترین محصول سخت افزاری کشور را از آن خود کرد، گفت: این محصول با همکاری شرکت گاز، روندی رو به رشد دارد ازاین رو درصدد پیاده سازی این پروژه در تمام پمپ های بنزین ها هستیم.

طبری استراتژی شرکت در سال ۹۷ را افزایش کیفیت بستری در بخش های موبایل پوز، اینترنت عنوان کرد. وی با اشاره به نرم افزار پرداخت پات که در سال گذشته امکاناتی چون چندزبانه شدن و استفاده از آن برای نابینایان فراهم شده است، گفت: در نیمه اول سال جدید سورپرایزهای دیگری برای محصول پات خواهیم داشت.

 

منبع: روابط عمومی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  +    =  21