بانک رفاه کارگران در حوزه بانکداری الکترونیک جزء چند بانک اول کشوراست

مدیر شعب منطقه یک تهران بانک رفاه کارگران:

خوشحالیم که در این نمایشگاه توانستیم خدمات خود را به شرکت کنندگان ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر کورش سعیدی مدیر شعب منطقه یک تهران بانک رفاه کارگران گفت: شبکه بانکی جز سازمان های خدماتی هستتند که در همه عرصه های اقتصادی در جامعه باید حضور پیدا کند که بانک رفاه هم از این قائده مستثنی نیست .

وی افزود: الحمدالله بانک رفاه کارگران یک بانک مردمی هست که در همه حوزه ها صنعت، اشتغال، مستمری بگیران تامین اجتماعی و آحاد مردم، خدمات خیلی خوبی ایفا کرده و در کارنامه خود در چندین سال متوالی پرچم دار طرح تکریم مشتریان بوده است.

مدیر شعب منطقه یک تهران بانک رفاه کارگران درادامه در خصوص شرکت  در اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران گفت: با توجه به مورادی که ذکر نمودم لازم بود در این نمایشگاه حضور پیدا نماییم و الحمدالله خیلی هم خوب بود و توانستیم با  اکثر غرفه داران مذاکره و بازاریابی خودمان را داشته باشیم که مورد استقبال قرار گرفت.

سعیدی در ادامه گفت: در این نمایشگاه به شکل آنلاین باجه ای راه اندازی شده بود که به راحتی مشتریان می توانستند افتتاح حساب و خدمات الکترونیک حود را دریافت کنند.

وی افزود: همان طور که در جریان هستید بانک رفاه در حوزه آی تی هم جزء چند بانک اول کشور است و خدمات خیلی خوبی را در زمینه های آی تی و بانکداری الکترونیک، موبایل بانک و بسیاری از خدمات الکترونیک ایفا کرده است.

مدیر شعب منطقه یک تهران بانک رفاه کارگران  در پایان سخنان خود گفت:از برگزار کنندگان نمایشگاه ممنونم چرا که یکی از راه های معرفی خدمات هست که بسیاری از شرکت ها، موسسات مالی، بانک ها می توانند در واقع به شکل رو در رو خدمات خودشان را به معرض نمایش بگذارند و از این بابت خیلی خوب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10