سهولت استفاده از خدمات قضایی از طریق سامانه آن

معاون قضایی دادستان کل کشور عنوان کرد:

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در حال حاضر بسیاری از اعمال پرداخت به صورت الکترونیک و از طریق سامانه های تعریف شده قضایی صورت می گیرد .

محمد جواد حشمتی در گفتگوی اختصاصی با بانکداری الکترونیک به سهولت استفاده از خدمات قضایی از طریق الکترونیک شدن خدمات این سازمان توسط سامانه آن اشاره کرد و گفت: با ایجاد سامانه قضایی بسیاری از کارها از طریق این سامانه صورت گرفته و از مراجعه حضوری افراد به سازمان جلوگیری شده که این اقدام بسیار مفید و قابل تقدیر است.
 وی با اشاره به پرداخت الکترونیک در سامانه قضایی عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از اعمال پرداخت به صورت الکترونیک و از طریق سامانه های تعریف شده قضایی صورت می گیرد .
معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اقدامات پیش رو در سال جاری اظهار کرد: اکنون در حال دنبال کردن حقوق عامه و حقوقی که مردم در بخش های مختلف دارند هستیم  که در بخش محیط زیست ، در حال پیگیری و تدوین برنامه برای  قسمت های آب ، خاک ، منابع طبیعی و قسمت هایی که به عنوان حق عامه مطرح است هستیم و زمینه های پیشرفت آن را با ورود و بررسی به آن فراهم می کنیم.
وی از انجام اقداماتی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست خبر داد و گفت: برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست ، آب ، سواحل و رودخانه اقداماتی انجام داده ایم و همچنین در حوزه  آزاد راه ها و بزرگراه ها  نیز تا آنجا که به حوزه دادستان ها مرتبت می شود نهایت تلاش خود را برای احقاق حقوق عامه کرده ایم که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن از ظرفیت های موجود در سازمان ها استفاده کنیم و ضوابط موجود را اجرایی و نهایی کنیم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14