خدمات الکترونیک به زودی در کلیه آزادراهها صورت می گیرد

رییس پلیس راه کشور خبر داد:

رییس پلیس راه کشور ازجایگزینی سامانه به جای نیروی انسانی خبرداد و گفت: عامل انسانی قادر به کنترل 24 ساعته در فصول مختلف سال نیست و دچار خطا ، ضعف و کم شدن کارکرد می شود، که جایگزین آن در دنیا سامانه و سیستمی است که ایران نیز در حال بهره برداری و جایگزینی آن هستیم.

محمد حسین حمیدی در گفتگوی اختصاصی با بانکداری الکترونیک با اشاره به تجهیز جاده ها به دوربین ثبت تخلف گفت: دوستان در حوزه راهداری ، حدود دو هزار دستگاه دوربین ثبت تخلف  نصب کرده اند که در اقدامات پیش دستانه قرار است ماباقی آن را هم در جاده ها را نصب کنیم.
وی با بیان اینکه با این اقدامات می توانیم  جاده ها را نیز به صورت سیستمی کنترل کنیم اظهار کرد: عامل انسانی قادر به کنترل 24 ساعته در سرما و گرما ی فصول مختلف سال نیست و دچار خطا ، ضعف شده و کم شدن کارکرد می شود، که جایگزین آن در دنیا سامانه و سیستمی بوده که در حال بهره برداری است و ما  نیز در پی جایگزینی آن هستیم.
حمیدی استفاده از به کارگیری فناوری و تکنولوژی برای حمل و نقل عمومی خبرداد و گفت: یکی از زیر ساخت های ما برای بخش  حمل و نقل های عمومی ، زیر ساخت های مبتنی بر فناوری و تکنولوژی است که از آن دست می توان به برداشته شدن  سپهتن و توقف ها را برای حمل و نقل عمومی اشاره کرد، که با این تکنولوژی به راحتی می توانند در طول مسیر بدون توقف حرکت کنند و همچنین ایمنی آنها را نیز افزایش داده ایم .
وی افزود: برنامه ای را هم در دست داریم که برای ارتقا آن می خواهیم از حوزه مسافری به حوزه  باری رفته و حوزه باری را که نابسامان است، ساماندهی کنیم .
رییس پلیس راه کشور با اشاره به خدمات پرداخت الکترونیک در آزادراهها گفت: در مکان هایی همانند آزاد راههای پردیس و تهران – قم که امکانات پرداخت الکترونیک فراهم شده است در حال استفاده و در سایر نقاط نیز به محض فراهم شدن زیر ساخت ، آماده استفاده از آن هستیم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

46  +    =  54